Když jsme ráno vstali, tak jsme chvíli jen leželi a já si psala s Márou ptal se jestli ziju, a něco se nestalo. Odepisu mi že vážně nic se neděje.
B: cauuu
T/j: ahoj
B: dneska se jdeme projít.
T/j: coze ty a projít?
B: yes
T/j: kde je Minecraft
B: zase se zajímá jen o nej
T/j: o koho jiného bych měla
Začneme tam dělat kraviny, když doblbneme tak jdu udělat nějaký jídlo.Po jídle půjdeme už ven, vzal mě na hezké místo v lese, byl tam ten nejhezčí výhled co jsem kdy viděla.
T/j: co tady?
B: tohle je moje fav místo
T/j: je hezky no
B: t/j...
T/j: copak
B: já te mám strašně moc rád..
T/j: ale Já tebe taky
B: ale víc jak kamarádku
Tohle mě zarazilo neznám ho dlouho, nevěřím mu ještě..
T/j: já tebe mám rada strašně, ale ještě ne tak aby jsme něco spolu budovaly..
B: oh..
T/j: dejme tomu ještě čas..
B: jo dobřeBylo mi ho líto, přeci jen ho znám chvíli a on mě taky, a hold mám jiný zkušenosti.. Takže si dávám bacha. Musí se přesto přenést.. zvedla jsem se a sla pryč zavolala jsem Márovi..
M: ano?
T/j: streamuješ?
M: no proč?
T/j: mute
M: jasný dal mute streamu
T/j: můžeš pro mě přijet prosím..
M: co se stalo?
T/j: nechci to řešit jen pro mě přijeď..
M: jeduUkončil stream a jel pro mě čekala jsem na zastávce na nej, věci si od Bóťi vezmu jindy.. Nevím kde teď je, ani se necítím špatně jen si proste dávám bacha. Viděla jsem jak Mára už přijíždí nastoupila jsem k němu a všechno mu po cestě řekla, uklidnil mě.. Že jsem prý udělala dobře, a že z toho nemám být smutná. Snažila jsem se a docela jsem se přes to rychle přenesla, ale nevím co Bóťa...
Pohled Bóťi...
Po té co mi řekla to co řekla, se zvedla a odešla sedel jsem tam a po chvíli odešel domu, vzal jsem peněženku a šel jsem do baru, chci na to vše zapomenout.. Klopil jsem jeden panák za druhým, copak asi teď děla? Je z toho špatná jak já? Nebo je strašná s Marou doma? Netuším je mi to nějak už jedno chci na vse zapomenout.Zpět k T/j
Přijely jsme home, a já jsem si šla s Marou na chvíli sednout na stream, byla to sranda chat hodně pomohl, ani nevyzvídali co se stalo. Má je vychováný.
Občas teda no, cely zbytek dne byl super. Zapomněla jsem na vše, a užívala si s Márou.Večer jsme se koukli na filmec, a šly jsme si pak každý lehnout, ani jsem neměla chuť jit na mobil. Takže jsem hned spala.
Ráno.
Ráno jsem se vzbudila a měla jsem stovky zmeškaných hovoru od kluků, zavolala jsem Morrymu který tam byl nejvíckrat zobrazen
M: ty vole co děláš?!
T/j: spím jak normální člověk.
M: no to je jedno musíš přijet.
T/j: proč?
M: ten vůl se ožral a udělal si něco.
T/j: coze?! Jako Bóťa?!
M: jo je v nemocnici, mám pro tebe přijet jsem tady.
T/j: jo prosím...prosím ať je to vse jen sen.. to ne. Nechtěla jsem to způsobit, nevěděla jsem že je Toho schopný. Do prdele nemá to takhle skončit, to měl být hezky příběh o dvou zamilovaných duších ne o sebevraždě..
Morry mě vyzvedl a já s ním jela do nemocnice, Márovi jsem to vše řekla, ale od malička nemá rád nemocniční prostředí. Přijely jsme tam a pustily nás k němu.Ležel na posteli.. Měl navedenou kanylu do ruky, měl obvázaný zápěstí.. Asi tepna. Přišla jsem k němu, a Morry nás tam nechal samotný.
T/j: Bóťo.. Co jsi delal?
B: já nevím.. Nechtěl jsem to ale total jsem se sundal, a přišel jsem domu a horší pocit mě nepřepadl nikdy..
T/j: jezisi.. Já to nechtěla aby jsi to vzal takhle. Je brzo..
B: jo já už jsem to pochopil..
T/j: dobře.. Dáme tomu čas
B: dobře, dekuju moc..
T/j: maličkost.Povídali jsme si dál a Morry za námi došel, když přišla sestřička že návštěvy končí, tak jsme museli jit rozloučily jsme se, a Morry mě hodil domu. Vše jsem Márovi řekla a rozhodl se semnou něco probrat..
Vždycky po takovém zážitku je nejlepší být s někým blízkým.. A teď zrovna jsem to já. Nechci ho táhnout zpět domu. Kvůli vzpomínkám tak ho vezmu na týden k nám.Byl den co ho měli propustit a já na nej čekala s Marou před nemocnici, viděla jsem ho vycházet tak jsem se k němu rozběhla a obejmula. Zápěstí měl pořad obvázaný, bylo mi jasný ze to nebylo jen tak něco co by se tak rychle zahojilo.. Nechci ani myslet jak to muselo vypadat. Sedli jsme si do auta a jeli k nám. Vzala jsem Bóťu dovnitř a všímala si ho co nejvíc jsem dokázala...
B: ještě jednou děkuji..
t/j: za co?
B: za tohle všechno..
t/j: jezis. Vůbec nemusíš..
B: ale jo..
obejmul mě a já mu to oplatila.. Sedli jsme si na postel a mezitím co Mára něco řešil ohledně Práce. Tak jsme si popovídali, popsal mi celou situaci. Nevěděla jsem co mu na to říct tak jsem ho chytla za ruku a obejmula.Oplatil mi to, a pak po deep talkách jsme sli dolu, Mára vymyslel nějaký maraton seriálu, nevadilo mi to vůbec hlavně ať vím ze je v pořádku. seděla jsem a vedle mě Bota a vedle nej Mára položila jsem si hlavu na Bóťu a on mě hladil po vlasech, Mára se jen na nás usmál a Koukal dal.
Omg ahoj, dneska to je kurva moc deep ale idk nálada na psaní tohohle ☠️😂 je to jen fanfikce neberte to vážně, příští díl se vse vrátí do normálu nebojte. Streamovani kexbary atd. děkuji moc za přečtení ❤️🍪
ČTEŠ
KexStory t/j
FanfictionAhoj vítám tě u příběhu Tj+Bóťa💙 už jsem jednou psala, ale vykašlala jsem se na to a smazala cely účet a teď jsem toho začala litovat, takže chci začít znovu. Na prvním jsem měla přes 39k přečtení 🫣 tak uvidím co to bude mít za úspěch. i jak př...