Další den byl mega dobrý až na to když mi řekl ze chce jet domu, fr co se stalo? Však byl úplně v píči a teď že chce domu. Nechápu ho a je asi dobře že to dopadlo tak jak dopadlo nemyslím to co si udělal, ale to že s ním nejsem.
B: promiň ale vážně musím
T/j: ale jako důvod nějaký?
B: mám ale nemůžu říct.
T/j: fajn. Tak jeď je mi to jedno.
Bez slov odejde a jen slysim jak Mára zabouchl dveře a šel ho odvézt domu.V aute
M: hey proč jedes vlastně?
B: chci jit s někým ven
M: si děláš prdel ne?
B: co je?
M: nejdřív ti dá fr zone moje segra, ty se malém Zabiješ a jdeš za další? Vážně jsi nevyspělí
B: musíš mě řešit?!
M: jen říkám co si myslím.
Nic neodpověděl a Mára se věnoval řízení, dovezl ho před panelák a odjel zpět domu.Já jsem ale doma nebyla, nechala jsem mu lístek na stole že jdu ven, chci se odreagovat. Šla jsem s kámoškou do klubu tam jsme se dali do řeči s nějakými borcemi. Byli fajn jeden byl fakt hezky, vzal si ode mně ig, a bavily jsme se dál já tam byla s tím jedním jmenoval se Jakub, a kamoska odešla někam s tím druhým.
Bavily jsme se a já s ním šla ven, věděla jsem ze mu mužů věřit strašně moc mi sedl, sedeli jsme na lavičce a on vytáhl brko, dali jsme si par potahu a pak mi úplně hráblo a já se s ním vykousla. Oboum se to líbilo nabídl mi ať jdu s ním na byt tak jsem šla fakt jsem mu věřila, člověka nejvíc poznáš v opilosti no.
Dělali jsme kraviny řvali jsme na celou Prahu a já úplně zapomela napsat Márovi, vytáhla jsem mobil a měla jsem tam tak přes 20 zmeškaných hovoru.
M: můžeš mi říct kde jsi?!
T/j: já jdu jen s kamosem ještě chvíli k němu
M: ty jsi hulila?
T/j: co ne?
M: zníš tak
T/j: ne a přespím tam jo
M: jo dobrý cau.Je mi 18 mužů si dělat co chci, když jsme došli k němu tak jsem zjistila že je vážně v pohodě, a ne nebylo to kvůli hulu už to dávno vyprachalo. Koukali jsme na nějaký film a povídali si, spis to bylo jen do pozadí protože jsme oba dva byli zažraný do příběhu toho druhého.
Úplně jsem v ten den co jsem byla s Kubou na toho debila Botmana. Povídali jsme si dál a bylo to vážně dobrý, úplně jsem se do toto kluka zamilovala.
Mezitím u kluků
Byli na ts, a připojil se k nim Botman,
B: zdar hoši
Má: cau
Mo: ahoj Bóťo
B: hoši já vám musím něco říct hey
Mo: no?
Má: povidej.
B: já dneska byl venku jo, a Kamo s takovou fakt dobrou holkou, a něco jsme spolu měli
Mo: že by vztah?
B: možná hoši
Má: docela divny když jsi ještě včera byl úplně blázen do moji segra.
B: jezisi ona mi dala fr zone
Mo: no jo no to je život
Má: stejně si pořad myslím ze nejsi vyspělej.Skip až na druhy den
Přespala jsem nakonec u Kuby vážně byl v pohodě nic nezkoušel. Ráno jsem šla domu a vse Márovi řekla byl rad. Asi ho včera taky zklamal jak mě.
Dala jsem nějaký hezky fotky s Kubou na ig.
Např:
ČTEŠ
KexStory t/j
FanfictionAhoj vítám tě u příběhu Tj+Bóťa💙 už jsem jednou psala, ale vykašlala jsem se na to a smazala cely účet a teď jsem toho začala litovat, takže chci začít znovu. Na prvním jsem měla přes 39k přečtení 🫣 tak uvidím co to bude mít za úspěch. i jak př...