القاتل ضرب علي بنفس الطوبة علي وقع على الأرض وحصل حاجه غريبة محدش توقعها ولا انتوا كمان .........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.علي صحي لقي نفسه في المستشفى وأيده مربوطة عند الشرايين ايه ده حاجه غريبه مش كده .
علي سأل الدكتور هو ايه اللي حصل وهم لاقوه فين والدكتور قال ....علي : ايه ده اللي حصل انا فين انتوا لاقتوني ازاي ؟
الدكتور : احنا لاقينا حضرتك في الغابة وكنت هتنتحر
علي : انتحر ؟! أ.أ.أ..انتحر ازاي انتحر بإيه ؟
الدكتور : حضرتك كنت هتقطع الشرايين بس الحمد لله لحقنا حضرتك
علي : ايه اقطع الشرايين ؟!! انا كنت بتقتل وفي واحد قتل كل علتي وكان المفروض أنه يأما اقتله أو يقتلني هو بس ماعرفتش اقتله وهو كان عايز يقتلني
الدكتور : هو اقطعلك الشرايين ؟
علي : لا هو ضربي بطوبة قبر كبيرة على دماغي
الدكتور : ده مستحيل
علي : مستحيل ؟!ازاي يعني مستحيل ؟ بقولك كان هيقتلي .
الدكتور : حضرتك لو كنت اضربت فعلا على دماغك كان هيبقي في أثر ضرب في الراس بس دماغ حضرتك سليمة ومفيش اي اثر لاي ضرب بس ايد حضرتك اتقطعت .علي اتصدم ازاي يعني ، يعني ايه اومال ايه اللي حصل واتصدم اكتر لما .......
..... : ازيك يا علي؟ حمد الله على السلامه .
علي : ازاي انتي هنا ازاي ؟
..... : يعني ايه ازاي عادي زي الناس.
علي : مستحيل انتي موتي قدام عينيا .
..... : ايه يا عم ده فال الله ولا فالك ما انا واقفة قدامك اهو .
علي : مني انتي موتي قدام عينيا اومال فين احمد وسلمي ؟
مني : احمد وسلمي ؟! احمد وسلمي مين ؟
علي : احمد وسلمي مين ؟! احمد وسلمي ولادنا .
مني : هههههههههه، ايه ولادنا ، علي غالبا البينج مأثر عليك شوية.
علي : البينج مأثر عليا ؟ لحقتي تنسي ولادنا يا مني ؟
مني : ولاد ايه يا علي احنا عمرنا ما اتجوزنا اصلا .
علي : ايه ؟!علي دخل في حالة انهيار عصبي ازاي هو ومني ماتجوزوش اومال جابوا احمد وسلمي ازاي ايه اللي حصل في ايه علي مفهمش حاجه ومن الكلام اللي كان بيقوله الدكاترة دخلوه مستشفى المجانين ومني كانت دايما بتزوره علشان تفهمه اللي حصل وكانت صدمة علي
مني : علي ازيك عامل ايه ؟
علي : الحمد لله انتي عامله ايه ؟ ويا تري بقي انتي متجوزة ؟
مني : متجوزة ههههههههه، انا مطلقة انت نسيت ولا ايه ؟
علي : ايوه نسيت انا مش فاهم حاجه وفي حاجه مهمه لازم اقولك عليها .علي حكي لمني علي كل اللي حصل وعن طارق ومحمد وليلي وقمر وكانت الصدمة للطرفين صدمة لمني من كلام علي وصدمة لعلي من اللي قالته مني بعد ما حكلها اللي حصل..
مني : ايه يا علي اللي انت بتقوله ده، ده جنان مفيش حاجه من اللي انت بتقولها دي حصلت ، الاول كده انت عارف اصلا انا اقربلك ايه ؟
علي : ايوه مراتي .
مني : يا دي مراتك بقولك عمرنا ما اتجوزنا ، انا ابقي بنت خالتك وعلي فكرة هو فعلا انا كان عندي اخوات بس عمرهم ما اتجوزوا لانهم كانوا تؤام وماتوا يو الولادة وانت عمر ما كان عندك اخوات اصلا علشان يتجوزوا اخواتي اصلا واحنا عمرنا ما اتجوزنا ومفيش حد اسمه لا طارق ولا قمر ولا محمد و لا ليلي و لا سلمي و لا أحمد دول مش موجودين الناس الحقيقية هي انا وانت بس .علي اخد صدمة عمره ومن الصدمة دخل العناية المركزة ومات علي من الصدمة ومني زعلت عليه لانه قريبها مش لانه كان جوزها زي ما كان بيقول لان مفيش حاجه حقيقية ولا شجرة الموت حقيقية كل الحاجات دي خرافات محدش يصدقها ومني كانت بتحب علي قبل ما تتجوز بس أهلها كانوا رافضين واتجوزت حد تاني وبقت مطلقة وده اللي خلي علي يزعل لانه كان بيحب مني وعلشان كده كان عايز ينتحر ومني عاشت حياتها تفكر في علي وتفتكره حتي أنها عملت دار ايتام بأسم علي ومني كبرت وعجزت وماتت هي كمان وراحت عند علي وفضلوا مع بعض وهيفضلوا مع بعض الي الابد .....
تصبحوا علي خير
النهاية.....
أنت تقرأ
DEATH TREE
Horror- هم محمد وليلي راحوا فين - ايه ده هي الشجرة دي جت منين - علي الحق....... - يعني احنا كده هنموت ؟! - علي هو مين الكائن ده - بابا هي ماما فين - اخواتي الاتنين ماتوا ازاي هيبقي لوحدي كده - يا مني بقولك انا مش مجنون - انا بنت خالتك