'' Ne ara biz olduk?''

66 2 0
                                    

Medya-Loura


Okul korüdorlarında gezinirken sıkıldım ve biraz spor yapmak için soyunma odasına gittim. Dolabımdan sort ve tşörtümü alıp giyindim. Saçımı da toplayarak soyunma odasından çıktım. Erkek soyunma odasının önünden geçerken içerden sesler geliyordu. İçeri sinsice göz attığımda Calum ve Loura ' nın öpüştüğünü gördüm. O anın şokuyla ağızımdan 'yuh' diye bir kelime kaçtı. İyi ki sessiz söylemiştim.


Calum ve Loura en yakın ardaşlarımdan biri. Birbirlerine olan bu duygu neyse bunu kimseye söylememeliyim. Eğer bunu okuldan biri öğrenirse bunu bütün okul duyar ve bu çok ktü olur. Çünkü Calum ve Loura kuzen. Okul duyarsa öğretmenler , öğretmenler duyarsa müdür yardımcısı , m.yardımcısı duyarsa müdür ve müdür duyarsa ikisininde aileleri duyar. Neyse siktir işte bu kötü olur.


Belimde bir çift el hissettiğimde sıçrayarak arkama döndüm.Luke sırıtarak mavileriyle bana bakıyordu. Omzuna vurarak ona kızdığımı belli etmek istededim. '' Sen neye bakıyordun öyle gizlice?'' dediğinde teleşlandım.Luke ' un bunu sırrı öğrenmemesi gerekiyordu. O Calum ' un en yakın arkadaşıydı.


''Hiç , hiç birşeye'' dedim korkakça. İçeride birşeyler olduğunu anladı ve bakmaya çalıştı. Önüne geçerek bakmasını önledim. Ama o beni engel olarak görmedi ve yana iterek içeri baktı. Sanırım ikisini gördü çünkü gözlerini büyütmüştü. Bana baktığında onu kolundan tutarak kendime çektim. Çok sert çekmiş olacağım ki vücudlarımız birbirine yapıştı resmen. Boyu bende uzun olduğu için kafamı kaldırdım ve gözlerine baktım.


Yüzlerimiz çok yakındı ve dudaklarımızda. Luke ellerini belime koydu ve beni kendine bastırdı. Gözlerinde eğlenen parıltılar vardı. Başımı önüme eğerek Luke ' un kaslı kollarını tuttum. Onu kendimden uzaklaştırmaya çalıştım ama o halinden memnundu. Birden Calum ve Loura aklıma geldi. Luke ' a bakarak '' Luke , Calum ve Loura aramzda kalsın.'' dedim. O da hatırlamış olacak ki. Kafasını o tarafa doğru çevirdi. Tekrar bana baktığında '' sadece biz bileceğiz'' dedi. Göğüsümü dikleştirip tek kaşımı kaldırarak '' ne ara biz olduk?'' dedim. Gülerek ''şimdi'' dedi. Göğüsüne ellerimi koydum ve gülerek onu ittirdim. Calum ve Loura kendilerine gelsin diye ayaklarımı yere sertçe vurarak sınıfıma doğru yürüdüm. İyi ki herkes dersteydi. Ve iyi ki ben dersi asmışım.

BUZDAN  KALPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin