Ashley Purdy

522 28 1
                                    

Pro začátek menší rozhovor:)

Hudebníkův styl může být stejně ikonický jako písničky, které hraje. Interpreti jako Mick Jagger, David Bowie, Prince a Kurt Cobain jsou obecně známí nejenom díky jejich hudebnímu přínosu, ale i jejich přetrvávajícímu odkazu v populární kultuře i módě. Ale kdo jsou rock 'n' rollové módní ikony počátku 21. století?

V současné generaci rockových a metalových hudebníků je bohužel módních ikon jako šafránu. Avšak i po této scéně je rozseto pár nadějí, které by mohly udat módní trendy počátku 21.století.

Tento Los Angelský muzikant je nejlépe znám díky svému působení živého baskytaristy ve skupině Black Veil Brides, ale je to právě rockerův nepopiratelný smysl pro styl, jak mimo pódium tak i na něm, kterým si Ashley získal mezinárodní "sektu" následovníků. Naštěstí má Ashley zkušenosti v módním designu a obchodního ducha - což mu pomohlo s jeho vstupem do módního průmyslu. Nadějný návrhář spustil vlastní stejnojmenou módní značku v březnu roku 2013, a již po jednom roce od spuštění je jedním znejvyhledávanějších značek v Mece rockové módy - Melrose Avenue.


Mluvili jsme s Ashleym v Los Angeleso jeho nové značce, jak to, že je umělcem, mu dalo jedinečný náhled na mezinárodní módní trendy, a proč Ashley Purdy Fashion není pouze jedním z dalších slavných jmen na tričkách.


Kdy jsi začal s řadou a získáním Ashley Purdy Fashion?

No, chodil jsem na Vysokou školu umění a designu a mám bakaláře v Komunikativním designu se zaměřením na módu, marketing a reklamu. Takže to je můj základ. Obecně vzato jsem byl vždycky návrhář. Vždycky jsem přemýšlel nad tím, že začnu módní značku, ale vždycky jsem taky pracoval na hudbě. Jistým způsobem to jde ruku v ruce. V průběhu celé mojí kariéry jako hudebníka jsem šil, dělal a vytvářel všechny kostýmy pro pódium - a já jsem vždycky byl v opravdu teatrálních kapelách. Do jisté míry jsem už tehdy byl módním návrhářem.

Prvně jsem se ubral směrem hudby a až potom, co jsem byl schopen to zvládnout, měl čas začít usilovat o další věci, ať už to byla módní kolekce, nebo investice v jiných společnostech. Už jsem pracoval s místními švadlenkami a krejčími, dokonce i na Black Veil věcech - a to je to, co se zasloužilo o mou vlastní módní kolekci.

Moje výrobky jsou v butiku Forgotten Saints na Melrose. Spolupracuji s vlastníkem (Cody Varonou), která se mnou řeší šití na míru, můj design a zdroje materiálu. Když jsem na turné, vždycky jí posílám nápady, ať už jsou to textílie nebo styl, doplňky - cokoliv.


Kdy jsi vlastně spustil Ashley Purdy Fashion, Inc ?

Bylo to 30.3.2013. Takže 30. 3. 2013 bylo oficiální otevření u Forgotten Saints. A online to vyšlo 1. 4. 2013, takže to není ještě ani rok.


Jak bys popsal svou estetiku návrháře?

No, samozřejmě se tu mísí rock s trouchou country stylu - jsem to já a moje osobnost. Chci, aby ta kolekce byla odrazem mojí osobnosti. Ale ve stejný moment, jsem velmi aerodynamický a sofistikovaný. Řekl bych možná trochu provokativní... trošku. Trošku nevkusný [směje se]. Chci, aby to byla podoba toho, kdo jsem, a s čím se moji fanoušci mohou ztotožnit. Skutečně jsem chtěl vytvořit vlastní kousky, které by měly luxusní nádech, protože je tu hodně společností se zbožím, které prodávají ve velkém a módní kolekce, které jenom oškubávají jiné lidi. Vidím to na Melrose. Jsou tam vlastní obchody jako Forgotten Saints (kteří prodávají i moje věci), ale potom půjdeš dál po ulici a uvidíš jak se ty věci opakují. Je to neoriginální. Takže to je důvod proč vytvářím to, co vytvářím. Zdá se - obzvlášť u kluků z kapel - že každý má módní kolekci, ale faktem je, že většinou jenom vezmou návrh, vytisknou ho na tričko a nazývají to módní kolekcí. Moje věci takové rozhodně nejsou. Když vydávám své kolekce, vždycky mám limitovaný počet položek, a když se vyprodají, přesouvám se k další věci, a ta věc zůstává neotřelá a jedinečná.

Citáty a rozhovoryKde žijí příběhy. Začni objevovat