Co myslíš, že bys dělal, kdybys nehrál v kapele?
Vyrůstal. Mými dalšími vybranými profesemi byly například hokejista - slash - superhrdina. Mé hokejové dovednosti byly velmi dobré. Byl jsem juniorský Olympijský hráč, měl jsem medaile a hrál jsem přes celou mou pubertu. Moje superhrdinské dovednosti už tak dobré nejsou...
Kdyby sis mohl na jeden den změnit pohlaví, co by byla první věc, jakou bys udělal?
Udeřil se do prsou, abych věděl jaké to je. Vždy slýchám od holek, že udeřit se do prsou je jako bouchnout do kou*í, ale vždy jsem o tom pochyboval, protože dostat úder do kou*í je ta nejhorší možná věc.
Jak vypadá Bůh?
Morgan Freeman. Jako on, víte?
Jakou největší lež jsi kdy řekl?
Ta nejvtipnější, co si vzpomínám je, že jsem chodil s dívkou asi dva roky, která věřila že jsem o tři roky starší než jsem doopravdy byl. Myslím, že to bylo takhle. Bylo mi 17 a ona řekla: "Vypadáš na 20." A já jen řekl "Yep!" Nikdy jsem nelhal, jen jsem to neobjasnil.
Ukradl jsi někdy něco?
Prošel jsem si tímhle obdobím, kde jsem každý den šel do krámu s oblečením, který byl při cestě do školy, s cílem vejít dovnitř oblečen úplně jinak než jsem vyšel. Ano vím, v tu dobu jsem si myslel, že to je moc legrační.Je vražda někoho vždy špatná?
Absolutně. Ale jestliže oni tě zabijí jako první, jsi hoden toho, abys jim to vrátil.Kdy si naposledy brečel?
Byl jsem trochu emocionálně spojen pár týdnů zpět, na výročí úmrtí mého dědy. Měl jsem koncert ve Švýcarsku, přesně v ten den, co zemřel, takže jsme mu hráli vlastně k výročí, bylo to takové rodinné. Moc jsem nebrečel, ale cítil jsem ty emoce.Zahnul jsi někdy někomu?
Ne. První přítelkyně, kterou jsem měl, zahnula mně. To bylo nejhorší, co mi mohla jako 15letému udělat. Myslel jsem si, že jsem vážně zamilovaný.Kdybys někomu mohl vrátit život, kdo by to byl?
Rád bych se pobavil s (autor hororů z 19. století) Edgarem Allanem Poem, jen proto, že byl velice zajímavý charakter. Ne nutně založeno na jeho psaních, které jsem miloval, ale proto, že byl dost temný, alkoholický, trápený člověk.Čeho se nejvíce bojíš?
Mám strach z výšek. Ne tolik z padání, jen nemám rád být nahoře. Což je bláznivé, protože jsem vždy ten, co šplhá po stagi, aby mohl skákat. Možná proto, to dělám. Je to jako nějaká cesta jak se toho strachu zbavit.Jakou první vzpomínku si vybavíš?
Mám tuhle divnou vzpomínku z tancování na stagi, zpívám Vánoční song s obřím sněhulákem. Moje máma mi ukazovala jednou tu fotku, kde jsem to dělal. Bylo to, když mi byli 3 roky.Co je láska?
Je tu mnoho definicí, ale já si myslím, že to je, když už je myšlenka, že nejste schopni strávit zbytek života s někým jiným. To platí jak pro partnerskou, tak i rodinnou lásku. Když se zamyslím nad mou rodinou, nedokážu si představit, že jednoho dne nebudeme všichni spolu.
Máš se opravdu rád?
No jistě. Byl jsem samotářské dítě a nebyl jsem moc společenský, takže jsem měl mnohem více času naučit se, kdo jsem než spousty jiných lidí. Časem jsem zjistil, že se mám i rád. Nemyslím to ve smyslu: "Andy Biersack si myslí, že je skvělý a miluje se", myslím to tak, že se o sebe skutečně starám a snažím se nesrazit se až na zem.-----------------------------------------------
Zdroj: http://roseandrock.cz/index.php?page=clanek&id=49