1)Jaké knihy by jsme našli ve tvé wattpad knihovně? No převážně nějaké humorné a je mi jedno, kdo obsadí hlavní roli.
2)Kolik knih plánuješ ještě napsat? A jaké žánry?
Tak měsíc zpátky jsem chtěla ještě napsat nějaký příběh o Oliverovi Sykes, ale teď už jsem spíš rozhodnutá, že jakmile dopíšu HIGA skončím se psaním na Wattpadu.
3)Kdo byl tvůj prvotní vzor a nebo proš si vůbec zčla psát?
Nemám ráda slovo "vzor" a už vůbec ne jeho význam místo toho radši preferuji "inspirace" a to už je nějakou dobu @StaySidney . A proč jsem začala psát? Bylo to převážně kvůli One Direction do kterých jsem byla několik let už zpátky zamilovaná. Takže, když jsem objevila blog, kde byly jenom příběhy o 1D chtěla jsem zkusit taky něco napsat. Naštěstí jsem to nikde online nezveřejňovala a pouze jsem to psala soukromě do Wordu.
4)Chtěla by si s někým tady z wattpadu něco napsat?
Dřív mě to lákalo, ale teď už ani ne. Přece jen už jeden příběh s jednou holčinou píšu. ( Cleaners na účtě @Seashell_Soup )
5)Všimla sem si že píšeš hodně fanfiction,proč zrovna ff?
Zkusila jsem psát už na hodně žánrů, ale nejvíc mě baví a chytlo právě FF.
6)Když by tě někdo na ulici poprosil o fotku nebo podpis,dala bys mu ho? (opravdu netuším jakou logiku má tahle otázka:D)
Samozřejmě, že bych mu ho dala a pravděpodobně bych si s ním chtěla ještě popovídat, takže by nejspíš začal litovat, že mě požádal o fotku či autogram. *smích*
7)Chtěla bys něco vzkázat tvým fanouškům?:)
Chtěla bych jim hrozně poděkovat za podporu a trpělivost. Cruell'sArmy jsou vážně úžasný fanoušci a já jsem neskutečně šťastná, že je mám. Fakt je miluju. A zároveň taky děkuju tobě Jay, že si se mnou udělala rozhovor.
-----------------------------------
V komentech jste chtěli úžasou THECRUELLA a tak jí tu máte:)
Kdo bude další?:)