Okulun ilk günü

57 0 0
                                    

Uzun bir yaz tatilinden sonra ve işte yine okul başlıyordu, hazırlıklar yapılmıştı her zaman ki gibi pazar günü ilan edilmiş olan banyo günü gelmişti çünkü,ertesi gün pazartesi yani okulun ilk günüydü 7. Sınıf herkes yaz tatilinde beni 7. Sınıfla ilgili doldurmuştu ama ben heyecanlı değildim çünkü sıradan geçen sene gibi geçicek zannediyordum,yemeğimi yedikten sonra banyo saati gelmişti ve banyoya girdim,ardından çıkınca anneme çıktım diye bağırdım,ve bana kızdı bağırma diye üstümü giyindim ve saçlarımı ördüm salona gittiğimde soru yağmuruna tutuldum "kıyafetlerin hazır mı?","saçlarını kuruttun mu","7. Sınıf çok zor biliyorsun değil mi?"
Bütün yaz aynı soruları duymaktan sıkılmıştım artık ve sorulardı banyoydu ederken saat 10 olmuştu ve annem yine başladı hadi yatağa diye yatağa yattım ve uyumayı bekledim,uyumayı beklememle annemin beni uyandırması bir oldu ve işte "LANET OKUL" istemeyerek de olsa yataktan kalktım ellerimi yüzümü yıkadım ve 5 dakika yatakta oturup duvarı seyrettim ardından annemin hazır mısın hadi çıkalım sesiyle yerimden zıpladım ve kıyafetlerimi giydim ardından arabaya bindik hiç heyecanlı değildim annem benden çok heyecan yapmıştı trafik sıkışmıştı ve bende bundan yararlanıp uyumuştum annemin sesiyle tekrar kalktım gözümü açtığımda okulun kapısındaydık,annemi öpüp arabadan indim ve telefondan saatime baktım saat daha 8:30'du derin bir nefes alarak okulun kapısından girdim herkes aaa serenay deyip sarıldı mecburen sarılmak zorunda kaldım yeni arkadaşlar edinmeyi istemiyordum ama sanırım bu olacaktı herkesle sarılmayı bırakıp merdivenleri çıkıp sınıfı aramaya koyuldum bu lanet olası sınıf nerdeydi vee buldum o anın heyecanıyla kendimden geçip salak gibi sınıfa baktım içeri girdim herkes değişmişti ve tekrardan amaçsız bir şekilde bahçeye indim kapıya baktığım anda karne günü ayrılmak istemediğim kardeşim dediğim insanları gördüm "Begüm,özge,ecem,aleyna,yağmur k.,ediz ,emir,ömer,arif" nasıl oldu hala anlayamadığım bir şekilde koştum ve hepsine sıkıca sarıldım ve ardından konuşması çoook uzun olan töreni başlatıcak ses duyuldu müdürün sesi herkesi bahçeye çağırıyordu ve lanet olası tören başlıyordu...

Okula gitmek için bir kez daha düşünüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin