yorucu günün sonu

39 0 0
                                    

Kapıya geldiğimizde annem anahtarları çantasında arıyordu buldu ve açtı hızla üst kata çıktım önce çalışma odasına kitapları bıraktım sonra odama geçip kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapadım ve uyumaya başladım hadi yemeğe diye bağıran annemin sesiyle kalktım ve yemek yemeye başladık günümün nasıl geçtiğini sordu süperdi dedim ve geçiştirdim annem anlamış olmalı ki kavga falan yok dime kızım dedi ve kızardım odama çıkıp televizyon izlemek için izin istedim ve beni alttan alarak izin verdi bir süre sonra sıkıldım ve aşağı annemim yanına salona indim televizyon izlemeye başladık ve şarjda olan telefonum çaldı "MELEĞİM" yani özge arıyordu annem izin isteyip odama çıktık ve Özgeyle neredeyse 2 saat konuştuk ve anladık ki okulda olan konuşmamız bize yetmemişti okul kapandığında tatilde herkesle görüşmüştüm ama Özgeyle görüşememiştik çünkü çok uzak yerlerdeydik ardından konuştuk ve yarın görüşmek üzere telefonu kapattık tekrar annemin yanına gittim ve saat 10 olmuştu salonda televizyon izlerken uyuyakalmıştım ve annem beni kaldırdığında saat 1'di kalkıp kendimi yatağa attım çok yorgundum hala ama uykum kaçmıştı yastığımı dikleştirip televizyon izledim ki televizyon izlerken uyumuşum...

Okula gitmek için bir kez daha düşünüyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin