Merhaba gençler👋🏻👋🏻
Hâlâ din dersindeydik
Din dersinin bitmesine yaklaşık 5dk kalmıştı. Nijiro bana baskı yapıyordu
"Zil çalacak lütfen telefonları iste ya"
"Sen iste beni sevmiyor zaten"
Dediğime bakmayın cümleyi kurduktan birkaç dakika sonra telefonları istemek için parmak kaldırmıştım
"Hocam telefonları alabilir miyiz?"
"Evet seungmin zilin çalmasına kaç dakika var"
"Hocam zilin çalmasına 2-3 dakika gibi bir şey kalmış"
"Evet gençler o zaman telefonları alıyoruz ama dikkat telefonları AÇMIYORUZ. Anlaşıldı mı? Anlaşıldı mı?"
Kimse hocayı dinlemeden telefonlaeı almak için sıraya girmişti. Hemen telefonları alıp arkaya doğru gitmiştim. Hocanın dediğini önemsemeyerek ig'a girmişyim. Zaten zil çalmıştı.
1.30 saatlik öğle aramız vardı. Minho okulda pek kalmazdi. Bugune ozel bir seyler yemek isterken nijiro pizza yemek istiyordu. Ama zaten biz her gun pizza yiyorduk. Nijiro kendini savunmaya basladi
"Arkadasalar paramiz yok pizza yemeliyiz. Olsa da zaten bitiremiyoruz pizza tam doyuruyor gelin pizza yiyelim"
Beomgyu ve ben biraz daha pizza yersek pizza kusmaya baslayacaktik. Bu olay zaten sinifta gorulmustu. Hwasa ve solar hergun pizza yiyordu. Hwasa zehirlenmisti ama akillanmamaisti yine pizzaciya gidiyorlardi.
Nijiro'yu yarin yeriz diye ikna edip durum yeme konusunda karar kilmistik.
Sınıftan çıkmıştık ama ben hariç herkesin yakındaki dürümcüye gittiğini görüp onları uyarma gereksiniminde bulunmuştum.
"Arkadaşlar biraz daha yürüyüp aşağı gidebiliriz orda daha ucuz hem de"
Herkes ikna olmuştu şu güneşte aşağı doğru yürüyorduk. Bu sırada minho bize gördüğü rüyayı anlatıyordu
"arkadaşlar rüyamda burda kalıyordum ama siz tüm poşetleri bana taşıtıyordunuz. Birde yağmur yağıyordu. Siz önden önden gidiyordunuz ben de o sırada isyan edip duruyırdum. Sonra çok saçma annemlerin yanına ışınlanıyordum bir anda. Tam o gün de maç varmış. Kardeşim diyor ki abi gel mobilyacıda maç izleyelim. Tamam diyorum ben de gidiyoruz orda maç izliyoruz."
Tüm dikkatim ile Minho'yu dinledikten sonra boşa geçen 5 dakikam için Minho'ya kızmıştım
" Eee napak minho 5 dakikamı harcadın burda"
"demek istediğim şey bugün poşetleri ben taşımam arkadaşlar üzgünüm. Zaten hep ben taşıyorum"
"Of tamam sus biz taşırız"
Demişti Nijiro ama eline telefonunu ve kolasını alıp elim dolu diyecekti.
Dürümcüye gelmiştik beomgyu fiyatlara bakıyordu. Yan bakış yediğimi hissetmiştim. Minho bir anda atarlanmıştı