-9-

9 2 26
                                    

Arkadaslar selam ben fici kendi icimde devam ettirmeye karar verdim zaten arkadaslarim ve birkac kisi okuyor sadece aramizdaki guzel anlari burda olumsuzlestirmek istiyorum

(Bu arada Hyunjin'e asla yer vermemisiz ficte biraz ondan bahsedecegim)









"gunaydin minhooo"

"acil disari cikalim cok onemli bir sey anlatmam lazim sana"

Minho boyle dedigi gibi beni kolumdan cekerek disari cikarmaya baslamisti

Minho soluklanip nihayet konusmaya baslamisti

"cok kotu bir ruya gordum amk. Ruya hafif kalir hatta berbar bir kabus gordum."

"Anlat la artik ne gordun"

"Simdi biz nijiro ile derslerde tenefuste falan asiri cildiriyorduk. Sonra lavaboya gitme karari aliyorduk. Lavabodan ciktiktan sonra kimi gorsek begenirsin?"

"kimi gorduk??"

"kimi olacak bay park'i"

Dedigi gibi ruya dahi olsa tuylerim diken diken olmustu. Son gunlerde bay park'i cildirtmak gunluk rutinimiz haline gelmisti. Ama adam en sonunda zil caldikfan sonra bizi lavaboya giderken gorunce dayanamamis ve gecen hafta cildirmisti.

Isin garip yani adami ben de ruyamda gormustum.

Minho anlatmaya devam etti

"Sonra bay park bakiyor yuzume. Bir sey demeye firsatim olmadan adam beni tavana vurmaya basliyor. Sonra nijiro agliyor lutfen birak diye. Sen ve Beomgyu da pasifce izliyordunuz"

"Minho ruyadaki pasifligim icin ozur dilerim ve sana kotu bir haberimi sunmak isterim"

Minho kafa sallamisti

"bay park'i ben de ruyamda gordum"

Minho kitlenmis yuzume bakiyordu

"Bir daha adami cildirtmamamiz icin kesin bir isaret bence bu"

Minhoya kesinlikle katiliyordum. Birkac ayligina bay park'i cildirtmayi birakmaliydik.

Bay Park hakkinda konusurken okul disina ciktigimizi bile yeni fark etmistim. Minho da ben de okula asiri erken geliyorduk. Onun servisi kargalar bokunu yemeden okulun onunde oluyordu. Ben de minho yalniz kalmasin diue erkenden geliyordum okula.

Minho ile en buyuk rutinimiz sabahlari kendimizi bilmedigimiz sokaklara atip gezmip tozmakti. Yine sabah sabah surterken bir ara sokaga girmistik. Ben artik hergun sacimi duzlestirmeye basladigimdan bahsederken minho da dun dus aldigindan bahsediyordu. Asiri absurt konular hakkinda konusuyorduk yani.

Sokagin ortalarina geldigimiz zaman gozlerime inanamamistim. Minho da siritarak bana bakiyordu. Bizim siniftan yechan arabaya yaslanmis bir seyler izkiyordu. Tamam bu pek normal degildi ama daha anormali yechan hergun hergun okula gec kaliyordu. Ben evinin uzakta oldugunu ve hergun yurumek zorunda oldugunu dusunuyordum. Megersem hergun video izledigi icin okula gec kaliyormus.

Yechan'a selam verdikten sonra artik okula dogru gitmeye baslamistik. Bu ladar gezmemizin bir diger sebebi aslinda acik market aramakti. Bugun sabah sabah piknik yapacaktik ama ben icecek henuz almamistim. Okulun yakinlarina geldigimizde buyuk bir hayal kirikligina ugramistim.

Tum illegal islerimizi yaptigimiz, hergun sabahin korunde acilan seven gida bugun kapaliydi. Bu durum beni biraz fazla yikmisti. Seven gida kapaliysa tum ulkedeki marketler kapalidir diye dusundum. Biraz daha ilerledigimizde tarim kredi koperatiflerinin acik oldugunu goruo sevincle kendimizi oraya atmistik

Iceri girmistik ama icerde kimse yoktu ve ortam hala karanlikti. Biraz suphelenmistim ki iceri bir abi gelmisti

"gencler saat 9a kadar kapaliyiz maalesef"

Buyuk bir yikinti daha yasamistim. Icimden soylenerek yuruyordum ki gorduklerim ile mutluluktan havalara ucmustum. Seven gida nihayet acilmisti. Hemen iceriye girmistik

Minho ile buyuk tartismalar sonucunda limonata almaya karar vetmistik. Sinifa gittigimizde Beomgyu ve nijiro da siniftaydi. Zaten biz gec kalmistik. Hemen yerimize gecip mukellef bir sofra kurmustuk. Recep Ivedik 3 acip hayatimin en kaliteli anlarini yasamaya baslamistim

Zil caldiginda tenefuse cikmistim. Hava sanirim 50 dereceydi. Tum okul sicaktan bayginlik geciriyordu. Bu sicakta kantine gitmistik. Mark ve minho aralatinda bir sey konusuyordu. Mark bu planin kesinlikle ise uarayacagini falan soyluyordu. Minho bunun ustune marka uyup albeni almisti. Tum servetini albeniyr yatirdiktan sonra kantinden cikmistik. Minho'ya neler oldugunu sormak istiyordum. Ama minho epey endiseli gozukuyordu. Bu sorma istegimi daha cok tetiklemisti. Neler oldugunu sormustum. Minho anlatmaya baslamisti.

"Sana ask hayatimdan hic bahsetmedim bu yuzden cok degisik hissediyprum. Ama yine de anlatmam lazim bunu. Sen okula gelmeden once benim bir crushim vardi. Ismi pek lazim degil aptal zargananin biriydi. Iste onun bir arkadasi vardi ama pek yakin degillerdi. Yine de cocugu taniyordum. Biz ilk donem nijiro ile nobetcilik yaptigimizda nijiro 12b'ye sinif nefterini almaya gitmisti. Ben de sinifa kafami uzatmistim. Kafami uzattigimda bir cocuk gormustum. Sonra hemen kapinin arkasina saklanmistim. O da kapinin arkasina bakmisti. Iste o gun o cocuga vuruldum. Lakabi kapidaki cocuk. Hicbir iletisimimiz olmadigi icim cocuga bugun albeni vermeyi planliyorum"

Minho'nun birini sevdigini yeni ogrendigim icin biraz sasirmistim dogrusu. Ama suandan itibaren en buyuk destekcilerinden biriydim. Koridora geldigimiz zaman buyuk bir kargasa ile karsilasmistik. Duyduguma gore 12b futbol turnuvalarindan atilmisti ve tekrar alinmaya calisiyorlardi. Minho crushini gormustu o kargasada. Hemen bana da gostermisti

Minho tenefus boyu cocugun pesinde dolanmis albeni vermeye calismisti. Hava 50 derece oldugu icin biraz daha dolasirsak buharlasacagimi hissediyordum. Minho hala verememisti. Artik cinlerim tepeme biniyordu. Minho bu sefer verecegini soyleyip cocugun yanina dogru gitmisti.

Ama minho'bun gitmesi ile gelmedi resmen bir olmustu. Artik kendimi tutamiyordum. Kelimeler agzimdan istemsizce dokulemeye baslamisti.

Minho yanimiza gelip streslice konusuyordu

"Arkadaslar valla arkadaslari oldugu icin asiri geriliyorum. Veremedim yime cocuga. Tekrar mi denesem"

Bu son nokta olmustu benim icin. Kendime hakim olamayip bagirmistim

"MINHO S-S-SIKTIR OL"

Tum koridorda sesim yankilanmisti. Resim hocamiz dik dik yuzume bakiyordu. O da bagirmisti.

"LAN ESSOGLUESSEK"

Hemen olay yerinden kacarak uzaklasastim. Zaten zil de calmisti. Sinifa gidip Minho'nun cocuga veremedigi albeni'yi hep beraber yemistik.















Selam fici okuyan 10 kisi ozlediniz degil mi beni??

Bu arada ileride yanlis anlasilma olabilir suan Minho'nun crushi jisung ama han jisung

Jeongin'in oda arkadasi ise nct maknae' si jisung karistirmayin sakin onlar ayni kisi degiller


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jeongin ve Kanks'larıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin