Buna,
ma chiama GORGIAN si sunt din Naodari. Asa este, poate oi sta in balta petroliera, insa ubirea mea petru DA 1524 RO-GFR ieste una fara sfirsit.
Toata aceast pasiune pentru DA1524 ro-gfr A venit atunci cind ieram mic si taticul ma ducea la TRECEREA NIVELATA CU CALEA FERATA pentru a ma uita la RO-GFR. Trenul trecea si bariera cadea. Linia este muie. Atunci cind iei o juanta faina te simti ca pe rolar coster. Totusi eu o ubesc. Pentru ce ieste. Culorile albastru rosu ma fac sa ma simt ca acas.
Cind a venit cristian badiul la mine acasa eu am simtit multe sentimente. Ma gindeam ca il voi fute in DA1524 RO-GFR, mecanic Storm fiind cameraman. Ias fi dat dslrul mue. Iam dat ceai si lam invitat la train spot. Pentru plingerea ce a facuto fata de linia vietii mele acesta a primit o bataie de ne mai vedere in acea seara. Iel era un nesimtit. Se besea in fiecare seara. Lam rugat sa se opreasca dar rugaciunele mele au fost an zadar. Intro seara de prima vara frumoasa mecanicul storm nea invitat cabina pina la PETROMIDIA! Lam aceptat.
Citeva luni au trecut. Marele ADRIAN z a sosit la namolari intro sosire neasteptate in conditiile sosiri sale. Din pacate nu am apucat sai fac copalac. Am facut pozarea trenului la NAVODARI! CONSTANTA PORT! Data viitoare cind vine ii voi face copalac.
Ami place despre cel tare ca petromidia balta de petrol. De citeva luni miam gasit o adevarata pasiune pentru gruia. Eu propun ca gruia sa cimpere GMS si sa devina Gruia media SUD. Bagh pula in GMS. Imi place copalacele cu tite mari.
CITEȘTI
Ubirea mia fata de navod ari
Roman d'amourNaovdir petromida este iubire vietii mele (eu vreau)