❀•°•═════ஓ๑1๑ஓ═════•°•❀

972 30 7
                                    

ᴺᴼᵂ ᴾᴸᴬᵞᴵᴺᴳ : 𝐉𝐚𝐤 𝐬𝐢𝐞̨ 𝐩𝐨𝐳𝐧𝐚𝐥𝐢𝐬́𝐜𝐢𝐞
0:00 ───|────── 0:00
↻ ◁ II ▷ ↺

✄┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈

𝐓𝐚𝐧𝐣𝐢𝐫𝐨♡
W dzieciństwie mieszkaliście obok siebie, a wasze mamy się przyjaźniły więc często się widywaliście.

𝐙𝐞𝐧𝐢𝐭𝐬𝐮♡
Poznaliście się w rezydencji motyla. Byłaś jedną z pacjentek Shinobu. Leżeliście w tej samej sali.

𝐈𝐧𝐨𝐬𝐮𝐤𝐞♡
Podczas twojego treningu w lesie. Chłopak na Ciebie napadł i zarządał walki.

𝐆𝐢𝐲𝐮.
Również byłaś uczennicą Sakonji'ego. Byliście dla siebie jak rodzeństwo.

𝐈𝐠𝐮𝐫𝐨♡
Na twojej misji. Twój kruk wykrakał Ci, że będzie twoim towarzyszem.

𝐌𝐮𝐢𝐜𝐡𝐢𝐫𝐨♡
Podczas twojego wieczornego spaceru po łące. Potknęłaś się o jego nogi.

𝐊𝐲𝐨̄𝐲𝐮𝐫𝐨̄♡
Wasi ojcowie byli zaprzyjaźnieni. Kiedy twoi todzice zostali zabici przez demony rodzina Rengoku przygarnęła Cię.

𝐔𝐳𝐮𝐢♡
Byłaś zaprzyjaźniona z jedną z jego żon. Pewnego dnia przedstawiła Cię mu.

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢♡
Poznaliście się w podstawówce. Chłopak lubiał Ci dokuczać.

𝐆𝐞𝐧𝐲𝐚♡
Spotkałaś go ćwiczącego w lesie. Postanowiłaś zagadać.

...
𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧♡
Kiedy zaatakował twoje miasto przez przypadek zamienił Cię w demona.

𝐀𝐤𝐚𝐳𝐚♡
Uratował Cię z rąk chcącego Cię pożreć Doumy.

𝐃𝐨𝐮𝐦𝐚♡
Znalazł Cię nie przytomną w lesie. Postanowił, że będziesz dobrym obiadem.

𝐄𝐧𝐦𝐮♡
Zaatakował pociąg, którym właśnie jechałaś.

𝐑𝐮𝐢♡
Znalazł Cię w lesie. Postanowił przyjąć Cię do swojej rodziny.

𝐘𝐮𝐬𝐡𝐢𝐫𝐨♡
Razem z Panną Tamayo zgarnął Cię z pobliskiej ławki pod ich rezydencją.

↠ⁿᵉˣᵗ ˢᵒⁿᵍ ↺ ʳᵉᵖᵉᵃᵗ ⊜ ᵖᵃᵘˢᵉ

🍷Kimetsu no yaiba preferencje🍷Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz