❀•°•═════ஓ๑13๑ஓ═════•°•❀

476 21 8
                                    

ᴺᴼᵂ ᴾᴸᴬᵞᴵᴺᴳ : 𝐊𝐢𝐞𝐝𝐲 𝐤𝐭𝐨𝐬́ 𝐂𝐢𝐞̨ 𝐩𝐨𝐝𝐫𝐲𝐰𝐚
0:00 ───|────── 0:00
↻ ◁ II ▷ ↺

✄┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈

𝐓𝐚𝐧𝐣𝐢𝐫𝐨♡
Zazwyczaj stara się to ignorować ponieważ wie, że go nie zostawisz, ale kiedy widzi, że chłopak jest strasznie natrętny podchodzi do Ciebie lekko obejmując Cię w tali pytając się kim jest owy mężczyzna.

𝐙𝐞𝐧𝐢𝐭𝐬𝐮♡
Jest on takim simpem jakich mało. Patrzy się przez dłuższą chwilę na wroga, a w głowie układa plan gdzie pochować ciało. Aby dać chłopakowi znać, że jesteś już zajęta daje Ci buziaczka.

𝐈𝐧𝐨𝐬𝐮𝐤𝐞♡
On się nie pierdoli leci jak jakiś helikopter na mężczyznę wyzywając go na pojedynek.

𝐆𝐢𝐲𝐮♡
Nikt się do Ciebie nie zbliża ponieważ się go boją.

𝐈𝐠𝐮𝐫𝐨♡
Podchodzi do Ciebie po czym chwyta Cię za rękę wtrącając się do rozmowy.

𝐌𝐮𝐢𝐜𝐡𝐢𝐫𝐨♡
Odrazu kiedy widzi, że jakiś mężczyzna się do Ciebei zbliża podchodzi do Ciebie chwyta za ręke po czym wpatruje się w chłopaka tymi swoimi pustymi oczami.

𝐊𝐲𝐨̄𝐲𝐮𝐫𝐨̄♡

Zazwyczaj nie reaguje, ale kiedy chłopak zaczyna się zapędzać woła Cię na słówko całując Cię dając znać podrywaczowi, że jesteś zajęta.

𝐔𝐳𝐮𝐢♡
On ma jeszcze trzy żony jeżeli jedna zniknie nic się nie stanie.

𝐒𝐚𝐧𝐞𝐦𝐢♡
On tak samo jak Zenitsu się nie pierdoli. Tylko, że w przeciwieństwie do niego po całej akcji dosłownie zabija typiarza.

𝐆𝐞𝐧𝐲𝐚♡
Siedzi cicho ponieważ strasznie się boi.

...

𝐌𝐮𝐳𝐚𝐧♡
Do Ciebie się nikt nie zbliża ponieważ wszyscy wiedzą do czego Muzan jest zdolny.

𝐀𝐤𝐚𝐳𝐚♡
Zazwyczaj stoi za tobą i stara się tobie nie pokazywać. Po prostu wpatruje się we wroga i czeka aż sam odejdzie. Czuje przy tym satysfakcję.

𝐃𝐨𝐮𝐦𝐚♡
On nie czeka leci na wroga wypruwając mu flaczki.

𝐄𝐧𝐦𝐮
Ciuh Ciuh!
A potem się tłumaczy, że pociąg się sam włączył.

𝐑𝐮𝐢♡
Jak by no...
hehe...

𝐘𝐮𝐬𝐡𝐢𝐫𝐨♡
Robi dokładnie to samo co robił przy Tamayo.

↠ⁿᵉˣᵗ ˢᵒⁿᵍ ↺ ʳᵉᵖᵉᵃᵗ ⊜ ᵖᵃᵘˢᵉ

🍷Kimetsu no yaiba preferencje🍷Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz