1

0 0 0
                                    

Siji dina ing jam kapisan mapel kimia, bu ratna kang wektu iku lagi mulang dumadakan nampa telpon saka pawongan saengga bu ratna menehake jejibahan mbari nunggu rampung telpon.

" haduhh iki geneya jejibahane akeh banget ya, aku kesed nggarap " tembung viana.

" ikuu soale namung 10 loh masa wis ngeluh sih lagian ya soale iku wis tau ing rembag padha bu ratna dadi awake dhewe tinggal nggarap sinambi deleng tuladha " tembung adel.

" awake dhewe iku gabole asring asring ngeluh, ngupakara dhisik selagi bisa " ujar adel.

" emang ya wong pinter seje, mengko aku nyontek kowe wae ya adel kang ayu " ucap viana sinambi esem esem.

" iyaa karepe kowe wae " tembung adel sinambi menghela napas.

15 menit banjur bu ratna rampung telpon lan wiwit mulang tekan jam menyang 2.

" wulangan awake dhewe tekan disini ya bocah-bocah tinggal 10 menit maneh, ibu arep ngasih ngerti inpormasi jadii wau ibu oleh telpon ibu dikongkon padha pak radit kanggo golek bocah kang arep melu olimpiade kimia" tembung bu ratna.

" dadi klas iki ana kang arep melu olimpiadene ora? " takon bu ratna.

" bu kinten kinten menawi tumut olimpiadenipun angsal bimbingan mboten? " taken reno ingkang kadosipun tertarik numuti olimpiade kimia puniki.

" yen iku kita memfasilitasi nggo kang arep melu reno, dadi kowe mesthine oleh bimbingan saka aku lan pak radit. apa kowe ketarik kanggo melu reno? " ujar bu ratna

" kula ajeng tumut olimpiadenipun bu " ujar reno menggebu gebu.

" emm bu kula tertarik tumut olimpiade kimia puniki, sampun setunggaling kula ngentosi olimpiade kimia kula kinten mboten wonten olimpiade kimia eh kasunyatanipun wonten, dados kula ajeng tumut olimpiadenipun ". tembung adelya berbinar binar.

" alhamdulillah reno lan adel ya ateges kang melu olimpiade kimia, mengko aku gawe grup kanggo dhiskusi lan arep aku wenehake dhatane menyang pak raditya. makasi ya kanggo reno lan adel kang sengkuyung melu olimpiade iki ". tembung bu ratna kang seneng.

" baiklah bocah-bocah, isih ana 5 menit ibu akhiri ya matur nuwun wektune " ujar bu ratna.

OLIMPIADE KIMIATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang