esuk dina adel wong kapisan kang mlebu klas banjur ing tumuti reno.
" hai adel " sapa reno." halo ren " sapa adel
" emm del kowe gelem ora yen awake dhewe sinau olimpiade kimia bareng ?". takon reno.
" arep arep wae sih emang arep sinau ing endi ren ?, priye yen awake dhewe sinaune mengko wengi wae priye? " tawar adel.
" oleh bolehh ing cafe floe priye? " takon reno kang antusias
" yes isa berduaann " batin reno
" iyaa oleh mengko chat wae ya " tembung adel.
" tumben banget reno ngajak aku sinau bareng " batin adel
* skip wengi dina omah reno
ing siji kamar reno katon klimputan lan kedher milih klambi kanggo sinau bareng adelya. " aku anggo klambi apa ya kang katon keren ing mripat adelya " tembung reno.
pungkasane reno milih nganggo kemeja karo daleman pethak lan kathok ireng." ibu reno ajeng izin kesah sinau sareng kanca nggih " tembung reno ingkang poyan.
" iyaa nak ati ati ya eling aja ngebut terus juga aja mulih malem malem ya " tembung mama reno
" nggih ibu " ujar reno.
banjur reno nitih montor pinuju omah adelya karo perasaan kang seneng amarga ora sareh sinau bareng.
* skip omah adelyaing meja makan delya ngrewangi ibune membereskan piring piring mbari guyon ria.
" ibu adelya tumut olimpiade kimia loh doain nggih bu supados saged menang terus saged ngarumaken namaning sekolah lan saged damel bapa, ibu sami abang bingah sami adel " tembung adel kalih pangraosan remen .
" wah ibu seneng yen kowe aktif melu olimpiade kaya ngono del, ibu karo bapa mesthi ndongakake kang paling apik kanggo kowe muga-muga kowe bisa nggawa jeneng becik sekolah lan bisa nggawe ibu bapa padha mas kowe bungah " tembung ibu adel kang bahagia.
" mugi-mugi nggih bu " ucap adel kalih nyikep ibunipun.
" ibu puniku wonten dhayoh tembungipun kancanipun adel " teriak firda abang adelya.
" oh nggih bu adel izin nggih ajeng sinau sareng kanca " ucap adel.
" oalaa pantes pakek klambi rapi terus dandan jebul arep metu too " goda ibu adel.
" iyaa sayang ati ati ya aja mulih malem malem karo kowe pamit bapa dhisik ya wedine mengko ing cariin yen ora pamit " tembung ibu adelya
" ibu aja ngono dong aku dadi isin hihi, iya ibu wau wis pamit bapa kok dadi aman aman " tembung adel sinambi esem esem.