3

0 0 0
                                    


wengi dina reno lan adelya ing perjalanan pinuju cafe prenjon kanggo sinau bareng.

" nah awake dhewe wis tekan nih dadi ayoo wiwit sinau kimia " tembung reno sinambi esem esem.

" hahahaa kowe lucu banget " tembung adelya sinambi ngguyu.

reno kang krungu bab iku dadi isin lan nuduhake senyumane kang manis. 1 jam liwat dheweke kabeh uga mutusake mulih amarga sesuke dheweke kabeh sekolah.

*ing motoran

" adel makasi ya wis arep sinau bareng aku seje kali maneh ya " tembung reno.

" iyaa reno padha padha, suwun uga ya wis ngajak aku terus wis nganterin jemput uga dadi ora sekeca aku ngerepoti kowe " tembung adelya kang ngrasa ora sekeca marang reno.

" engga repot kok adel aku malah seneng direpoti karo kowe " ucap reno karo nada kang bahagia.

* skip tekan omah adelya

" suwun ya reno kowe ati ati mulihe aja ngebut " peringat adelya
" iyaa adel salam ya gawe keluargamu aku mulih dhisik " pamit reno.

sesampaine ing omah reno uga wiwit menidurkan dhiri ben sesuk ora kawanen.

* sekolah

bocah-bocah klas 11 mipa 1 uga miwiti wulangan kaya kulina lan mlebu menyang jam ngaso kapisan adelya lan viana lunga menyang kantin kanggo nuku panganan.

" aduhh kang wingi lunga sinau bareng nihh " goda viana sinambi menyenggol adelya alon.

" apaansih na " ucap adelya isin isin.

dumadakan bu ratna teka nekani dheweke kabeh lan menehi ngerti yen sabubare ngaso kapisan ana bimbingan olimpiade kimia ing kapustakan.

" adelya mengko entek ngaso menyang kapustakan ya ana bimbingan saka pak raditya ngenani olimpiade kimia. kowe uga ajak reno ya " panjaluk bu ratna.

" oh nggih bu mangke kula nyukani ngertos reno ugi " tembung adelya

adelya kang krungu iku uga selak lunga nemoni reno dikelas lan ninggalake viana dhewekan ing kantin.

" reno wau aku diwenehi ngerti bu ratna sabubare ngaso dikongkon menyang kapustakan ana bimbingan dadi pak raditya " tembung adelya.

" wah oke oke makasi infone adel ". ucap reno.

OLIMPIADE KIMIATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang