3.bölüm

1 0 0
                                    

Evet evde değildim çok korkmuştum ormanın içimdeydim kaçmak için zıpladım ve kanatlarım çıkmadı tekrar tekrar denedim ama olmadı sadece ağlamak istiyordum.Daha sonra gölden bir ses geldi oraya gittim bir peri vardı evet bir peri saha sonra ona olanları anlattım ve bana bir şişe su verdi "gözlerini kapat ve şu yapraklara yat" dedi yattım daha sonra elime suyu sıkıştırdı ve "bu suyu bitir ardından etrafında 3 tur dön olmazsa daha sonra yine gel"dedi."tamam dedim ve gözlerimi kapattım ardından evdeydim suyu bir bardağa koyup içtim tadı şekerli su karameli su tuzlu su gibi gibi anlatamadığım bir tadı vardı.Sonra etrafımda 3 tur attım "1" "2" "3" sonra beyaz kanatlarım oldu ve uçmaya başladım normalde zıplayınca yetişemediğim tavana kafam çarpıyordu o şekilde evde gezdim üstümde yapraklarla yapılmış gibi olan bir elbise vardı ayakkabı olarakda topuklu bir ayakkabı vardı ama şeffaftı onlara aldırmadan geceyi bekledim annemler Fransa'ya gitmişti iş görüşmesi için bende evdeydim.Gece yarısı saat 2.45 olmuştu balkonda üç tur attım ve uçmaya başladım daha sonra ilerledim ilerledim alex in yanına gittim alex hoşlandığım çocuktu.onun balkonuna uçtum ve onu gördüm yanında biri vardı kız evet kızdı ve el ele film izliyorlardı ağlamaya başladım eve uçtum ve tam balkona gelmiştim ki kanatlandırın acıdı ve balkona düştüm ve biraz orda durdum sonra kanatlarım gitti bende eve girdim.

Perilerin tahtıWhere stories live. Discover now