Herkese selamlar . Aslında nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Onun için direk konuya gireyim .
Yizhan benim hayatımda önemli bir yere sahip . Onları tanıdığımdan beri kendilerinden kopamıyorum. Fandoma ilk girdiğimde sosyal medya kullanmıyordum. Çünkü o zamanlar telefonum yoktu, sadece tabletim vardı . Ve ben sadece dizi izliyordum . Ortaokulumdan kalma Wattpad'i bile silmiştim . 2020 nin ilkbahar aylarında YouTube da klip izlerken bl dizilerini keşfettim . Ve böylece bl ortamına giriş yapmış bulundum . O sıralarda Max ve Tul'un röportajları izliyordum . Ve her seferinde yanda vidyo önerileri kısmında Yizhan'ın hani şu pembe arkaplanlı röportajı var ya hep o çıkıyordu. ( Ben Xiao Zhan'ı Oh My Emperor dizisinden tanıyordum. Orda yan karakter amca rolündeydi . Diziyi izlerken hep şunu diyordum . "Yahu bu kadar yakışıklı ve kuğul bir adamı bırakıp nasıl diğerini başrol yapmışlar . Keşke o olsaymış. " )
İşte sonra ben dedim ki bu kadar karşıma çıktı vardır bir bildiği izleyeyim bari şu röportajı.
Röportajı izledim , diziye geçiş yaptım , ordan yorumlardan noveli olduğunu öğrenip wattpad i geri yükledim. Vee derken bir bakmışım ki bizimkilerin fanı olmuşum. Tutuldum bırakamıyorum. Dediğim gibi sosyal medya olmadığı için onları anca burada ve YouTube da araştırabiliyordum .
İlk olarak onlar hakkında en kapsamlı bilgiyi mihrialev in Yizhan Moment kitabından öğrendim. Burdan kendisine çok büyük teşekkürlerimi sunuyorum. Hakkı ödenmez.
İkincisi ise YTTY yi yazan jalpari____ hanıma ve çeviren sevgili çevirmenim wybestboy a çok teşekkürler. Melis gerçekten seni çok seviyorum. O zamanlar onca işinin arasında birçok kisiye jalpariyi , hikayesini ve en önemlisi Yizhan'ı tanıştırdın. Kucak dolusu sevgiler sana olsun .
Üçüncü olarak da tekrardan Melise ve utapiadaily e teşekkürler. Twitter açma sebebim sizsiniz. Sayenizde pek çok bilgiyi Yizhan arşiv sayfanızdan öğrendim. Umarım hayat sizin yanınızda olur.Evveeet balkon konuşmamı bitirdiğime göre gelelim fasulyenin faydalarına. Benim geçen günlerde şöyle bir düşünce aklıma geldi . Ben Yizhan hakkımda öğrendiklerimi unutmak istemiyorum . Bir kitap gibi bazen açıp açıp okumak istiyorum . Keşke mihrialev devam etseydi . Aslında twitter bu işi gayet iyi yapıyor ama orda da şöyle bir problem var . Bir süre sonra geçmiş için aşağıya kaydırdığında belli bir yerden sonrasına gitmiyor . Bu yüzden dedim ki ben artık günü gününe sanki bir günlükmüş gibi olaylar yaşandıkça buraya yazayım . Hem ben istediğimde açıp okurum hem de bazı okumak isteyen kişiler olabilir .(Aslında kimse okumasa da olur . Bu kitap öncelikle kendim için.) Veee niyetlendim bu işe. Başlayalım bakalım.
Şuanlık amacım güncel olayları ve eskiden yaşanmış olaylar karşıma çıktıkça kayda geçirmek.