' Güzel Günler Göreceğiz '

86 7 14
                                    

Bölüm Şarkıları: Düşbaz- Aşkrevan / Sezen Aksu- Son Bakış / Sezen Aksu- En Uzun Gece

Ağlamamak için derin bir nefes alan Yibo işten yorgun argın geldiği bir gece de kocasının gözlerinde nefret tiksinme görmeyi en kötü kabusun da bile hayal edemezdi. Her şey Xiao Zhan' ın ailesinin iki yüzlü davranışları yüzünden başlamıştı. Başlarda oğullarına ve Yibo'ya sonsuz destek ve sevgi verecek gibi görünmüş resmen mevye sepetinde ki bir yılan kadar aldatıcı davranmışlardı. Yibo da sevgisiz kimsesiz kalışı yüzünden kolayca kanmıştı. Zaman geçtikçe davranışları değişmeye doğrusu gerçek rengini almaya başlamıştı. Buldukları her fırsatta Yibo'yu eleştirmiş, yermiş ve yetersizliğini vurgulayıp durmuşlardı. Yibo ne yaparsa yapsın hep yetersiz görmüş kabul etmemişlerdi. Xiao Zhan' ın yanında ise normal davranıyorlar oğullarına hiç bir şey belli etmiyorlardı. Ailesi yüzünden yetimhaneye terkedilen ve kimsesiz büyüyen Yibo' nun en son isteyeceği şey eşinin ailesiyle arasını bozmaktı. Bu yüzden şimdiye kadar sessiz kalmıştı. Oğullarının bir polis memuru ile hemde erkekle evlenmesine içten içe şiddetle karşı çıkıyorlar fakat bunu oğullarına söylemek yerine Yibo'ya eziyet ediyorlardı.

Yibo ne yaparlarsa yapsınlar Zhanla aralarındaki bağı bozmayacağına ilişkilerine zarar veremeyeceklerine inanmıştı. Yanıldığını ise şimdi anlıyordu. Zhan elinde ki fotoğrafları içeri girer girmez suratına atmıştı. Yere düşen fotoğrafları alıp bakan Yibo sadece iç geçirdi. Fotoğraflarda bilinçsiz olan Yibo vücudunda bir çok izle dağınık bir yataktaydı. Yibo bu resmin tuzak olduğunu zaten biliyordu. Eşinin de ona inanıyor olmasını beklerken karşılaştığı şey suçlamaydı. Yaptın mı demişti Xiao Zhan. Beni aldattın mı? Hâlâ kulaklarının yanlış duyduğunu düşünüyordu ama biliyordu ki yanlış duymamıştı.

Yine de anlayışlı olmaya onun açısından bakmaya çalıştı. Bu yüzdende açıklama gereği duydu.

" Bu fotoğraflar sahte. Otel odasında uyandığım doğru ama seni aldatmadım. Bana bunu soruyor olman bile saçma Zhan ge. Seni nasıl sevdiğimi biliyorsun. "

Ruhsuzca kıkırdayan Zhan ellerini önünde birleştirmiş iğrenmeyle Yibo'ya bakmıştı.

" Yalanına kanacağımı mı sandın? Gerçekten de bu kadar saçma bir yalan beklemiyordum. "

Derin bir nefes alarak gözlerini yumdu Yibo. Yanlış bir şey söylemek işi yokuşa sürüklemek istemiyordu.

" Zhan ge gerçekten çok yorgunum yalnızca uyumak istiyorum. Lütfen saçma sapan şeyler söyleme. Sana doğruyu söylüyorum. Bu fotoğraflar sahte. Seni yanıltmak için yapılmış. "

Ceketini çıkarıp odalarına gitmek için yönelen Yibo aniden kolundan tutulup geriye savrulduğunda şaşkınlıkla eşine bakmıştı.

" Gerçekten de öylece sana inanacağımı mı sandın? Karnında ki çocuğun benden olup olmadığı bile belli değil! Ona sahip olduğun için sevindiğim güne lanet olsun! Keşke ölüp gitseydi! Belki de çevrem senin kimsesiz olduğun için ahlaktan yoksun yetiştiğin konusunda haklıydı. "

Duyduğu sözler bıçak gibiydi. Ruhuna kalbine saplanmış onu diriltip tekrar öldürmüştü. En büyük hayali aile olmaktı. Sevilmek kabul görmekti. Çocuğu olursa da sevgiden kabullenmeden başka bir şey vermeyeceğine yemin etmişti. Ama çocuğunun diğer babasının yaptığı şey onun varlığına lanet okumaktı. Yutkunan Yibo gözlerinin yaşardığını hissetti. Dişlerini sıkarak tükürür gibi konuşsa da sakinliğini korumaya çalışıyordu.

This I Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin