Egyre jobban fázom a szemeim fáradtak és szárazak mégsem érzek erőt arra hogy rendesen lehunyjam őket. Úgy nézem a képet mintha válaszokat várnék tőle. Mintha csak bármelyik pillanatban az önelégült félmosolyra húzott ajkak meg mozdulhatnának és valami frappáns zárómondatot bökhetnének a végére. Nem tudom mit tennék ha ez megtörténne azonban van egy olyan sanda gyanúm hogy valószínűleg semmit. Hiszen már a szememet is képtelen vagyok becsukni! Valószínűleg halott vagyok! Valószínűleg már régóta. Akkor meg mégis miért nézem még mindig ezt az utálatos képet? Miért húz magához akárhogy is próbálok ellenállni neki? Eljön egy pillanat végül nem küzdők tovább ellene. Túlságosan fáradt vagyok. Túlságosan nem érdekel. Túlságosan fázom!
Luo Binghe azaz a büszke démoni kultivátor története egyszerű mint az egyszer egy. Van egy tehetséges és kedves srác természetesen árva és mély szegénységből tőr fel. Sanyarú életét Mestere és a neki dolgozó tanuló társa keseríti mintha csak kötelező lenne a számukra minden nap belerúgni a nyomorultba. Shen Qingqiu egy igazi szemétláda akit csak a hatalom érdekel és az hogy kínozza főhősünket. Végül olyan messzire megy hogy egy napon belelöki a Végtelen mély szakadékba ahonnan nincs kiút csak a gyötrelmes halál várja az odakerülőket. Természetesen nem a Főhősünk számára ugyanis kiderül van egy démon pecsét a homlokán amelyet egy nagy tudású démon segítségével feltör. Szerez egy csecse kardot majd kitör vele börtönéből. Minden csupa őröm, boldogság meg természetesen mészárszék. Ja a cuki kisfiú aki egészen addig volt egy csetintésre elveszett és a helyére került egy őrjöngő bosszúálló kéjenc nőfaló!
A mély sötétségben lebegek súlytalanul és gondtalanul. A halál egészen kellemesnek tűnik addig amíg el nem kezd mindenem fájni! Azonnal ráncba szalad a homlokom és nagy keservesen kinyitom a szemeimet hogy ránézzek a világra ezt azonnal meg is bánom mert a fény elvakít.
- Felkeltél végre? - Halok meg egy szép azonban hideg hangot.
- Úgy látszik! - Válaszolok neki kissé kelletlenül.
- Akkor ennek nem fogsz most örülni! - Megvakultam és mindenem fáj a világon semminek nem volnék képes örülni!
- Ki gondolta volna?
- Még el sem mondtam! - Mosolygós hangjáról még mindig egy jégcsap jut az eszembe de hallom ahogy puha léptekkel közelít felém ezért újra meg próbálkozom a terep felmérésével. Nyugodtan kijelenthetem hogy akármit hajlandó voltam elképzelni csak éppen azt nem ami a szemem elé tárult.
- Ez meg mégis mit jelentsen? - Fakadok ki értetlenül tekintve arcot nyert beszélőpartneremre.
- A hosszú vagy a rövid verziót szeretnéd?
- A rövidet kérlek!
- Meghaltál. A történeted valójában egy másik világ történelmének egy darabkája amelyhez kapcsolódtál valamilyen okból. A szellemed át került ebbe a világba akár egy lélekatombomba! Természetesen ez azzal járt hogy egy fontos karaktert is megöltél akinek át kell venned a helyét és átélni mindent amit eddig csak papírra vetettél. Ez azt is jelentheti hogy a történet változni fog azonban nem változhat meg túlságosan. A főszereplőnek ugyan oda kell a végén kerülnie hogy minden a helyén maradjon és ne támadjon kedve ennek a világnak meghasadni és megsemmisülni. Habár fontos személy helyét veszed át ugyan úgy meghalhatsz és még egy halálból nem tudunk visszahozni a lelked elveszik a világok közötti üres éterben. Azonban ha teljesíted a feladatott a következő életedet ott töltöd ahol csak szeretnéd megadjuk a választás lehetőségét. Van kérdésed?
- ... ... Hát ez ... velős volt! ... ... Köszönöm!
- Mit?
- Azt nem tudnám megmondani
- Akkor minden tiszta?
- Kinek a helyét kell átvennem?
- Shen Qingqiu.
- Mi? Nem! Aaá! Kizárt! Esélytelen! Nincs az az isten vagy démon!
- Miért mondtam hogy tudsz változtatni bizonyos dolgokon.
- Két okból az első hogy nem vagyok hajlandó nőként férfi testbe bújni!
- Annyi gond legyen ezt nem probléma megváltoztatni.
- A másodikat megelőzi egy kérdés. Le kell löknöm a Végtelen mély szakadékba?
- Igen.
- Akkor ne raboljuk egymás idejét! A szakadékba lökés miatt válik egy megfékezhetetlen vérszomjas és őrült bosszúállóvá! Esélytelen hogy én bevállaljam a csattanóját!
- Megoldható hogy meghalj mielőtt az örökkévalóságig kínozna.
- Hogyan?
- Ez egy átokpecsét amit most rád teszek ez visszaszámol egészen addig a napig amíg az Égig érő hegység el nem bukik és az Eredeti Shen Qingqiu fogságba nem esik. Amint ez bekövetkezik elhagyod ez az ideiglenes testedet és új életet kezdhetsz.
- Megvettél! Semmi további akadályát nem látom az együttműködésnek.
- Még annyit hogy itt ez a könyv ami segíteni fog neked a továbbiakban. Mint mondtam az eseményeknek ugyan az a végeredményt kell produkálniuk és ez tartalmazza mind azt amit tudnod kell a sikeres küldetésed érdekében. Ne aggódj amikor valami fontos cselekményszálhoz érkezel azonnal megjelenik és elmondja mit kell tenned. Amint teljesítetted a feladatod eltűnik.
-Ez valóban nagy segítség köszönöm!
- Örülök az egyetértésnek és sok sikert kívánok a továbbiakban. Kezet rá! - Felém nyújtja a kezét én pedig ráfogok abban a pillanatban érzem hogy egy erő húzni kezd a messzeségbe és zuhanok csak most kevésbé fájdalmasan érkezem.
YOU ARE READING
A fő gonosz szerepében ÉN
FanfictionEzt a történetet már egyszer elkezdtem egy másik profilommal amit a lelkem eladásával sem enged a Wattpad megnyitni. Azóta azonban sok minden változott de remélem így is tetszeni fog. A történet alapjait érintő legfontosabb változtatás hogy Shen Qin...