kacirilma

2.3K 120 9
                                    

Nerde mutlu olucaksam oraya gitmek istiyorum
***************************************

Gozlerimi actigimda once isiga alismadini bekledim. Hangi orospu çocuğu beni kacirdiysa onun belasini sikicem. Ahhh başım çatlıyor aniden kapı açılınca sizce kim girdi ????? Tabikide hayatımdaki 2. Piskopat KAAN.
Yanıma gelip oturdu ama suratından o piç gülümsemeyi silmiyordu. Konusmaya basladi" neden benden ayrıldın? Neden mert ' le yatın? Beni hiç sevmedinmi!!!!! Haaaa neden biz hani mutluyduk hani hiç ayrılmıycaktık!!!!!! Ne oldu merten sıkıldın şimdi sıra atakandamı sen nasıl bir sürtüksün ha-" sözünü benim tükürüğüm kesti bana sürtük dedi tabi bende lafın altında kalmak varmı? Tabikide yok
Ben" sen bana bağırma hakın yok beni hiç dinlemedin yalanmı diye sormadın lan sen benim ilk aşkım ' dın yaaaaa beni bırakıp almanyaya gitin neden çünkü sen salagin tekisin!!!!!" Kaan " yani siz şimdi mert'le yatmadinizmi" allahım srn bana sabır ver " evet aptal yatmadim " kaan" ben Özür dilerim bilmiyordum bilseydim yap- dur konu bu değil seni niye kaçırdım sormıycakmısın ??" Bak bende bunu merak ettim" neden?" " çünkü artık benimsin ve benim olanı kimseye vermem acaba o tatlı sevgilin seni kurtarıcakmi" " tabikide kurtaricak suratini katir tepmis insan " ve bana agir bi tokat ati oturdugum sandalyeyle birlikte yere yikildim aglamaya basladim multideki acaba atakan ne halde ?
Atakanin ağzından
Allahım bu kız nereye kayboldu yaaaa selinle buluşacakti yaaa hani offff deniz offff selini ardim yok gelmedi dedi ailesini aradim yok dedi hata ibne merti bile aradim ama yok suan yanimda mert selin cenk elif ve luka var. Bu luka' da ayrı gıcık oluyorum bi bilgigi var ama neyse . Bu luka hakinda bildigim denizin eski sevgilisi kaanin kuzeni durrrr kaan neden aklima gelmedi derken telefon caldi numaraya baktim bilinmiyor belki denizdir diye actim ama aglama sesi var bu sesi her yerden tanirim bu omrumun sesi ardindan hemen ses geldi " sevgilini seviyor musun cok merak etim ama gercekleri ogrenmen gerek haberin olsun sevgilin kacirilmaya aliskin endiselenme ama heberin olsun sence sevgilin bakiremi bence degil ama simdi sen sen kimsin diycen ben kaan bu arada sevgilini bence hic arama belki televizyonda cesedini gorursun ben cok konustum son olarak sevgilini bulman icin yarina kadar mudet" tam kufur edicegim sirada dit dit dit sesi geldi orospu kapati yaaaa ceset dedi ayaga kalkip duvara yumruk atim sonra duvardan destek alarak yere oturdum ve aglamaya basadim multideki ve sayiklamaya basladi ' nerdesin nerdesin omrum diye' cenk yanima geldi ve brni sakinlestirmeye calisti ama yom en sonunda elif ve luka evden cikip aramaya koyuldu. Bizde yani cenk selin ve ben polise gitik eger cesedini bulursak kendimi suclu hisedicem. Ben o nekadar israr etsede benim goturmem lazimdi.
Polise gelince herseyi anlatik ve polisle birlikte her yeri gezmeye basladik ve bi eve ama baya uzak silenin orasi camdan baktik denizim ve ibne buldum denizimi buldum

okuldaki meteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin