Merhaba arkadaşlar medyada selin ve cenk var iyi okumalar.
Sabah beynimi siken alarmla uyandim Allahim yaaa ne zaman okular tatil olucak.hemen tuvaletr gidip gerekli islerimi hallettim ve odama döndüm yatagimi toplayip telefonumda gezindim.Sonra unuformalarimi giydim daha vaktim olduğu için saçlarimi duzlestirmeye karar verdim normalde saclarimla hic ugrasmam ama içimde bir sevinç var belkide bugünün cuma olmasindandir neden diye sorucaksaniz yarın cumartesi tatil ve bol bol uyku.Sonra hemen makyaj masasina oturdum biraz hasta olduğumdan yuzumde renk yok hemen biraz kapatici ve dudak koruyucusu.Ablam odamin kapisini acip beni biraz suzdu"bu guzeligi neye borcluyuz??" Ardindan odaya babam geldi ve asagaya indik hemen masaya oturup yemeğe basladim sonra babama"babiskom canim babam" diye yağ cekmeye basladim"bugun okuldan sonra biz selinle alisveris merkezine gidicegiz isterse ablamda grlir bana biraz para verirmisin babiskom?"diyip yavru kedi bakislarimi attim. "Benim prensesim isterde ben vermezmiyim"dedi ve cuzdanindan bi 200 cikarip bana verdi bende hemen babamin yanagina sulu bi opucuk biraktim"bizde kiskandik amaaa"dedi ablam ve annem gülüp oblarinda yanagina kocaman bi öpücük biraktim ve saate bakip hemen ciktim disarda arabaya yaslanmis beni bekleyen yakisikli sevgilimle karsilastim heee arkadaslar unutmadan butun okul biliyor ciktigmizi.hemen onada kocaman ve sulu bir opucuk biraktim"benim sevgilim bugun cok guzrl"hemen trip mod:on:)
"Hee yani ben diger gunler cirkinim yaniii"hayir askim sen hep guzelsin "deyip yanagima kocaman bir opucuk biraktim.okula giderken arabadan muzik actim sizce hangi sarki çalıyor'mustafa ceceli şeker' sarkiya küçük miriltilarla eslik ederek okula geldik.Atakan bana bi isi oldugnu onun hemen gelicegni benim sinifa gitmemi soyledi.tam okula giricem arka bahcedr sadece iki kisi var selin ve...cenk hemen sesizce onlari izledim opustuler agzimdan kucuk(!)bir ciglik cikinca hemen bana baktilar selinin yanaklari kipkirmizi olmus cenkte elinle ensesini kasiyor
"Siz sevgilimisiniz?"agzimdan ilk cikan soru bu oldu cenk"eee.. yani...evet...soylicektik ama-"selin lafini kesip kendi devam etti"evet soylicektik ama utandik"bende gulmeye basladim
İç ses:hahahahah utanmis lar hahahaha
Aynen ic ses
"Neden neyse kizmiyorum ve siz cifte kumrulari bas bas birakiyorum"diyip sinifa ciktim sinifa girmemle zil caldi ilk ders edebiyat offfff