Tekrar Merhaba!
.................
"STRAY!"Bağırmanın ardından öylece birbirlerine bakmaya başladılar.
Tam olarak ne oluyordu?Han. Offfffff Yüce Tanrım!
Felix. Çocuklar aynı rüyayı görüyor olabilir miyiz?
Bang Chan. Sanmıyorum Felix... Stray? Gerçekten sen misin?
Stray geldiğinden beri anlamsızca çocuklara bakıyordu. Kendine yavaş yavaş gelince hemen kolundaki saatine baktı.
Stray. Lanet olsun! Ne halt ettiğinizin farkında mısınız? Umarım gitmemişdir...
Hyunjin. Ne gitmemiştir???
Stray. Bu sizi ilgilendirmez tamam mı? Gitmem lazım.
Seungmin. Ama nereye?
Stray. Az önce dedim ki sizi ilgilendirmez!
Changbin. Ne demek ilgilendirmez?
Stray. Orasını karıştırma Changbin. Dediğim gibi gitmeliyim.
Changbin. Sorumun cevabı bu değil Stray. Bize bir açıklama yapmalısın.
Stray. O açıklamayı yapması gereken sizsiniz.
Lee Know. Durduk yere aramıza ışınlanan sensin ama suçlu biziz öyle mi?
Stray. Işınlanan ben değilim Minho! Birden etrafımı garip bir duman kapladı. Gözümü açtığımda burdaydım. Bir şey beni buraya getirdi.Başta sadece hayal görüyorum sandım ama maalesef gerçekmiş!
IN. Ne demek maalesef? Biz arkadaş değil miyiz Stray?
Stray. Bir zamanlar evet...
Stray'in adeta fısıldayarak söylediği şeyi sadece Chan duymuştu. Oturduğu yerden kalkarak sakin ve yavaş adımlarla Stray 'e yaklaştı.
Bang Chan. Bir zamanlar mı? Biz hâlâ arkadaşız Stray... Bize anlatmak istediğin bir şey-
Chan bir yandan konuşurken bir yandan da Stray'e yaklaşmıştı. Elini kaldırıp omzuna koyacakken Stray 'in bileğini tuttup sertçe geri çekmesiyle hem lafı hem de hareketi durmuştu.
Stray. Hayır Chan size anlatmak istediğim hiç bir şey yok! Şimdi bana ben gelmeden önce ne yaptığınızı anlattın lütfen?!
Lee Know. Sinirlenme Bay Büyük Gizem, sadece el ele tutuşup bir şeyler söyledik.
Stray. Ne söylediniz peki?
Hyunjin. Pijama partisi ve canlı yayın yapıyorduk sonra isimsiz bir fandan mesaj geldi. El elle tutuşup 'STRAY KİDS VE STAY SONSUZA DEK' der misiniz diyordu.
Stray. Siz de yaptınız öyle mi?
Felix. Evet yaptık. Şimdi sıra sende: Bunca zamandır nerdeydin?
Stray. Bunu anlatamam, üzgünüm. Yeterince geç oldu. Hâlâ orada ise şanslıyım... Kusura bakmayın ama gitmeliyim çocuklar...
Stray bunları söyledikten sonra çocukların çevresinde olduğu çemberden çıkıp biraz kapıya yaklaştı. Sonra kolundaki gri saatten birkaç tuşa basarak önünde bir portal açtı. Tam girecekken kendisini şaşkınlıkla izleyen çocuklara döndü.
Stray. Bu arada lütfen bir daha parti yaptığınızda beni çağırmayın.
Hoşçakalın...Son sözlerini söyledikten sonra portalın içine atlayıp gitti. Girmesiyle portal kapanmıştı. Arkasında öylece bakıp olanları kavramaya çalışan 8 çocuk bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WORLD OF : STRAY KİDS
FanfictionÜnlü bir Kpop grubunun üyesi olan 8 arkadaş pijama partilerinde yaptıkları haraketle farkında olmadan eski bir arkadaşlarını çağırlar. Bu onların hayatını kökünden etkileyecektir. Shipler: HYUNLİX, MİNSUNG, BİNCHAN, JEONGMİN (Lütfen bu shipleri sevm...