Annem"hadi kızım kalk geç kalacaksın" dedi bilmem kaçıncı kez. Bu kez bi yaşama belirtisi verip gözlerimi araladım. Evet yine aynı okul sabahına uyanmıştım. Neden bitmişti ki tatil.
"valla kalkıcam anne bi sal beni ya" dedim uyku sersemliğiyle.
"3 saniye içinde kalkmazsan kedini sokakta seversin" fal taşı gibi açılan gözlerle yatak fırladım.
"kalktım ya" üfleyerek gece hazırladığım kıyafetlerime doğru gidecektim ki sırtıma gelen terlikle vuruldum.
"kız, anneye üflenmez"
"Sende beni sırtımdan vurdun ya anne ben bi şey demiyorum"
"çok konuşma hadi hadi geç kalıcan"
Annem gülerek odadan çıktı.Elbiselerimin bulunduğu askıya doğru adımladım.
Kaç dakika boyunca ne giyeceğimi düşündüm bilmiyorum.
En sonunda krem tulumumu buldum boyu dizimi aşmayacak kadar kısaydı.
Altı için beyaz külotlu çorabımı bulup giyinmeye başladım.
Üstümü değiştirdikten sonra akşamdan hazırladığım küçük çantamı sırtlayarak odamdan çıktım. odamın tam karşısındaki mutfağa doğru.
"Çıkıyorum " diye bağırdım anneme ve babama.
Annem "gel bi kahvaltı yap" dediğinde çoktan kapıya varmıştım bile.
Montumu giyip Ayakkabılarımı aldım ve kapıdan çıktım ki direkt gözüme çarpan karşı dairenin önündeki kolilerdi. Kapı açıktı içerden bazı konuşma sesleri geliyordu.
Karşı dairemiz uzun zamandandır boştu. Sanırım birileri taşınmıştı .
Ayakkabılarımla cebelleşmeyi bitirip ayağa kalktım hızlı hızlı adımlarla merdivenlerden inerken ayağımın kaymasıyla hop yere yapıştım.
Ardından arkamdan gelen hızlı adım sesleriyle birinin önüme diz çökmesi bir oldu. içimden 'bu kim ya' diye geçirirken Soran gözlerle ona baktım "iyi misin ?" diye sordu
"iyiyim" dedim ayağa kalkmaya çalışırken başaramayınca elimden tutup kalkmama yardımcı oldu.
Benim yaşlarımdaydı ama benden bi 15 cm uzundu. Kulaklarına kadar uzanan kumral kıvırcık saçları, kalın dudakları ve kahverengi gözleri vardı. Ki gayet yakışıklıydı.
Ben dizlerimi sirkelerken üzerimdeki bakışlarını hissediyordum.
Doğrularak ona doğru baktım direkt gözlerimin içine bakıyordu.
İçimde tuhaf çok yabancı olduğum bi his belirdi bu neydi şimdi ?
"Ben mert" diyerek elini uzattı.
"Ben selin" diyerek elini tutum.
"Buraya yeni taşındık" dedi gözlerime bakmaya devam ederek.
"Hoşgeldiniz" dedim "ben okula geç kalıcam gitmem lazım" diye devam ettim merdivenlerden ağrıyan bacağıma rağmen hızla inmeye başladım.
Arkamdan gelen sesle "aman düşme yine "
"Düşmem" dedim arkamı dönmeden.
_____
Okula varınca ilk işim çantamı sırama bırakmak oldu. Ardından pencere kenarında sohbete 4 arkadaşımın yanına giderek "günaydın" dedim neşeli bi ses tonuyla.
Gözler bana dönünce kollarımı açarak kafamı yana yatırıp şirince sırıttım. Hepsiyle tek tek sarıldıktan sonra bende sohbetlerine katıldım.
Aynı zamanda bi gözüm de kapıdaydı en yakın arkadaşım Beyza henüz gelmemişti.
Bi 5 dakika sonra kapıdan full enerjiyle giren Beyza beni gördüğünce kollarını açtı koşarak sarıldım.
Sarılmamız bitince "Günaydın aşkım" dedim.
"Günaydın şeker parem"
15 tatilde bi kaç kez buluşmuştuk ama özlemiştim. Beyza da çantasını rastgele bi sıraya bıraktı. Beraber bahçeye indik.
Hem konuşuyor hem yürüyorduk Hafiften yağmur yağıyordu diye herkes sınıflara dağılmıştı yalnız biz vardık bahçede.
"Sen iyi misin" dedi bacağıma bakarak. Sorusu üzerine ona doğru kaşlarımı kaldırarak
"İyiyim ne oldu ki"
"Bi tuhaf yürüyorsun bacağına bi şey mi oldu"
"He onu diyorsun sabah apartmanın merdivenlerinde yere düştüm. Ha bu arada bizim karşı daireye yeni bi aile taşınmış umarım anlaşırız" dedim
"Ee hiç görmedin mi kim olduklarını"
"Yani sabah düşerken bi çocuk gelip yerden kalkmama yardımcı oldu muhtemelen yeni taşınanlardan"
"Bizim yaşlarımızda mıydı ?
Boyu nasıldı uzun muydu ?
yakışıklı mıydı ?" üst üste sorduğu sorular üzerine gülerek cevap verdim."Evet bizim yaşlarımızdaydı ve benden baya uzundu son soruya gelecek olursak valla yakışıklıydı kanka" dedim ki bunu dememle Beyza kahkaha ata ata kendince erik dalı oynamaya başladı.
"Delirdin mi ya n'apıyorsun" dedim kolundan tutup durdurarak .
"İlk defa bi insana yakışıklı dedin lan. bu gün yakışıklı dediysen yarın kocam dersin valla " gülerek gözlerimi devirdim . Deliydi bu kız.
.
.
.
.Merrrhabaa
Öncelikle yaşadığımız deprem felaketinden ötürü hepimizin başı sağolsun. Çok kötü bir piskoloji içindeyiz hepimiz. İnşallah bu zor günleri de hep beraber atlatıcağız . Şehitlerimizi geri döndüremeyiz ama kalanlara yardımcı olabiliriz..
Bu arada eminim kitabın adının neden böyle olduğunu merak ediyorsunuz. Kitap ilerledikçe sizi çok şey bekliyor.
ƪ(˘⌣˘)ʃ ƪ(‾.‾")┐
Selin ve Mert'in arasında bi şeyler yaşanacak mı yoksa öylesine bi karşılaşma mıydı ?
Yorumlarınızı eksik etmeyin. Koccccaman öptümmm ('ε` )