Capitolul 3.

5 0 0
                                    

-De Andrew...

-Cred ca ar terebuii sa-i spui ce simti...

-Pe bune? nu uita ca inca sunt tocilara scolii si plus Andrew place deja pe cineva...

-Pe cine?

-Ohh...pe tine prostuto...

-Ba nu...zic eu razand.

-Ba da....n-ai vazut cum te priveste...

-Poate , insa eu plac pe cineva.

-Te-as intreba pe cine...insa sunt sigura ca nu-mi vei spune...totusi esti de o zi in liceul asta si deja te-ai facut remarcata...

-Normal ca-ti voi spune! acum esti prietena mea.

-P-p-prietena ta?

-O haide...nu-mi spune ca n-ai mai avut o prietena pana acum.

-Sincer nu...

-Acum ai.

-Deci pe cine p-p-placi?

-Il plac pe Mike...si nu te mai balbai acum suntem prietene nu trebuie sa fi timida cu mine.

Am vorbit pana ne-am oprit in fata unei case. Erika a sunat la usa si o femeie a aparut langa ea , descuind-o.

-Buna draga!

-Buna ziua!

-Buna mama...

-Eu sunt Selena

-Eu sunt Michaela.

Dupa ce am vorbit cu mama ei , care e chiar de treaba am urcat in camera Erikai. O camera roz , cu pereti inalti, doua geamuri mici si mobila alba.

*Dupa 3 ore*

-In sfarsit! spun eu uitandu-ma la ceas.

-Ma bucur ca ai facut si tu ceva! spune Erika razand.

In timp ce lucram la proiect am vorbit destul de mult cu Erika si mi-am dat seama ca nu e chiar asa cum o cred toti , ci chiar e draguta si amuzanta.

-Eu trebuie sa plec Erika , te voi lua maine dimineata!

-Ok. Ai grija de tine.

Am iesit pe usa si am dat de frigul si intunericul de afara ce-mi faceau corpul sa tresara. Am luat-o pe strada ce ducea spre casa mea si dupa ce am auzit un zgomot am luat-o la fuga spre casa. In 10 minute eram acasa. Am intrat pe usa si ma simteam usurata. M-am dus in bucatarie si mi-am pregatit cina apoi am urcat sus. Am dat usor drumul jetului de apa si m-am asezat tandru. Miile de picaturi fierbinti imi invadau fiecare particica a corpului. Dupa o ora de relaxare pielea incepuse sa se increteasca asa ca m-am infadurat in prosop si am pasit pe podeaua rece spre camera mea. M-am schimbat in pijamale si am dat drumul muzicii.

Razele soarelui imi invadau camera facandu-ma sa ma trezesc. M-am dat jos din patul pe care nu vroiam sa-l parasesc prea curand si m-am dus la baie pentru ami face un dus. Am iesit din baie si am inceput sa-mi usuc parul care acum era ondulat. Mi-am luat o fusta neagra de piele si un tricou alb pe care scria OBEY , apoi m-am incaltat cu botinele mele negre si am luat geanta si am plecat spre scoala. Telefonul a inceput sa vibreze "Mike❤".

-Da Mike!?

-Buna Sel, unde esti?

-In fata casei mele, tu?

-Venim sa te luam.

-Ok...dar mergem sa o luam si pe Erika.

-Mbinee.

Dupa 10 minute baietii erau aici.

-Buna baieti!

-Buna Sel.

Am plecat toti 4 spre casa Erikai cu , care ne-am intalnit imediat.

-Buna Sel , buna baieti!

-Buna Erika ! spun eu imbratisand-o.

In drumul spre scoala , Erika nu a vorbit decat cu Andrew si cu mine. Ma bucur ca si-a facut prieteni , insa imi pare rau ca Andrew ar putea sa o refuze. Am ajuns la scoala si am lasat-o pe Erika in clasa deoarece nu a vrut sa vina cu noi afara. In clasa Erika statea pe jos plangand iar ceilalti radeau de ea in timp ce Samantha facea misto de ea.

-Stiam ca esti proasta dar nici chiar asa! Cum ai putut crede ca Selena, Andrew , Mike si Nick ar vrea sa stea cu o fata ca tine? Sigur ei vor ceva de la tine! ai spunea aceasta Erikai zambind malefic.

Cum am auzit i-am dat la o parte pe cei ce priveau si m-am dus la Samantha pe care am pocnit-o.

-Fi atenta papusa barbie ce esti! daca o singura data te mai ei de ea ai incurcato! vezi-ti de viata ta roz si las-o pe a ei in pace..spun eu inrosindu-ma la fata.

-Selena...nu te inteleg! ai putea sta si cu ceilalti elevi populari , insa preferi sa-i ei apararea proastei asteia.

-Proasta esti tu ca te-ai nascut! tip eu la ea lund-o pe Erika si iesind afara.

-Erika te rog nu crede tot ce spune ea! nu e adevarat..

-Eu incep sa cred ca da....insa nu inteleg de ce mi-ai luat apararea...spune ea suspinand.

-O voi face in totdeauna! zic eu imbratisand-o.

Baieti ne-au vazut si au venit la noi spunadu-ne sa le povestim ce s-a intamplat.

-Nu-mi vine sa cred! Data viitoare ai rup parul! spune Andrew nervos

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 23, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Selena and Erika❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum