13. Bölüm

65 0 0
                                    

Safiye tımarhaneye yattıktan 3 ay sonra..
Yıl 1576 24 Haziran..
Şukufe den;
Safiye nin olmadığı etkisini gösteriyordu sarayda mutluluk ve huzur vardı herkes mutluluk gözyaşı döküyordu ben ile Şehzadem de gayet güvenli ve huzurluyduk hele de ben ve Muratım, Safiye tımarhaneye yattı yatalı has oda benimdi ve her Perşembe gecesi ben has odaya giriyordum tabi ki buda Muratım la sevgimizi çoğaltıyor adeta ateşe dönüşüyordu aşkımız..
Şukufe Şehzadesini kucağında uyuturken ninniler söylemeye başladı o an yanına Murat geldi...
Murat: Nurum, Şukufem nasılsın iyi misin?
Şukufe: İyiyim Muratım oğlumuzu, Şehzademizi uyutmaya çalışıyorum.
Murat: Eğer uyumuyor ise beraber uyutalım Şehzademizi.
Şukufe: Olur Muratım.

Murat ve Şukufe, Şehzade Süleyman ı uyutmaya çalışırlar nice ninniler söylerler en sonda ise Şehzade mışıl mışıl uyur ondan sonra ise Süleyman ı beşiğine yatırırlar sonra ise Murat Şukufe nin üstüne çıkar ve dudağına yapışır Şukufe de karşılık verir 25 dk öpüşürler sonra ise ayrılırlar ve battaniyenin altına girerler işte uzatmaya gerek yok olanlar olur...

İşte onların aşkı zaferden zafere atlayan bir tilkinin avı değil ateşin ta kendisiydi hatta bazen efendisini bile yok eden ateş topuydu onların aşkı zaten Şehzadeleri bunlara bir kanıt değil miydi aşk meyveleri bile vardı..
Bölüm son..

Padişahın NuruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin