Egy vasárnap hajnalban kezed a kezemben
Szád a számon, lelked a lelkemen
Össze olvadt testünkön, bor áztatta lehelet, remegő ajkaink egymáson pihennek.
Szemedben tűz, éget és perzsel, mellkasod mint a lepedő emelkedik fel s le.
Hajnalt üt az óra , s te még karjaidban tartasz, ne engedj el kérlek érezni akarlak.
Puha kezeid és édes csókod, ujjaid szántják bőröm, ajkam harapod.
Nyakamon véraláfutás, testeden karmolás, éden kerti történet mindjárt vége már .
Méz édes nedű cseppen ajkadról, nyelved hegye érint , lágyan belém hatol.
A mennyország kapuja, ez minden amit látok, ívbe feszült gerinc, remegő lábak.
Bőrömbe marsz, simogatsz, csókolnám a tested, így telik nálunk egy vasárnap reggel.
Részeg csókok váltják egymást, füst borítja a szobát , fekete szemedben lángol a tűz, érezzük még egymást.
Hajnali ígéretek, mit sem érő szavak, beszéljen a testünk , ajkainkon lakat.
Mond azt hogy velem maradsz, mond hogy szeretsz, mutassa a tested, hogy minden így marad.
Halkan kopognak, képzelődünk tán, zaj zavarja meg a csendet, a hajnal halkan köszön ránk.
Csillagok az égbolton, nemsokára jön a nap, éjszakai titkok, örökre velünk marad.
Utoljára nézel rám, utoljára csókolsz, napsütötte bőröd utoljára simítom.
Mikor le megy az éj, te is eltűnsz vele, így maradtam egyedül egy vasárnap reggelre.
YOU ARE READING
Édes kínzás
PoetryGondolataim papírra vetett formája, más emberek érzései segítségével.