Nowa szansa

67 8 5
                                    

W poprzedniej części...

Włoch: menelu?! Jestem bossem mafii! Mój gang się tobą zajmie a bejbi idzie ze mną!!!

Tyler: Nie!!

Esmeralda: oboje jesteście hot, trujkoncik?

....

Noah: LOL nie! gŁUpiA kObiEta!

Zaczął się śmiać. Nie rozumiem co było w tym śnieżnego unu to była poważna propozycja :/ Nie rozumiem :(

Tyler: Ja nawet bab nie lubie, wolę przystojnych chłopów, jak twój stary i Noah.

Noah: Chcesz shrex?

Tyler: Tak

Nagle się przytulili. próbowałam się wepchnąć w ich ramiona, bo jestem idealnie malutka aby się zmieścić. Noah mnie odepchnął. Poleciałam na tego mafioze a ten mnie złapał. Poczułam motyle w brzuchu. Jednak zrobiło mi się nie dobrze gdy zobaczyłam jak Tyler i Noah się całuja i chcom zacząć zdejmować ubrania.

Massimo: Chce kupić tom uroczom bejbigerl

Tyler zostawił Noaha i usmiechnął się złośliwie.

Tyler: Ok za ile

Massimo poszukał w kieszeniach i coś wyciągnął.

Massimo: 2 durexy

Noah: Dawaj

Wyrwał mu durexy z rąk i razem z Noah uciekł. Drugi raz mi to zrobił :( Złamał mi serce. Ale jak rani to kocha. Poza tym ten włoch jest całkiem przystojny. Jest trochę wysoki OwO i dosięgam mu do rozporka.

Massimo mnie przytulił. Pachniał bogactwem. On jest naprawdę lepszy od Noah. Tamten przelizał się z moim starym i był biedny. W sumie to Tyler i Noah wyświadczyli mi przysługę.

Esmeralda: Ok i co teraz

Massimo: Będę twoim dadim

Pogłaskał mnie po głowie na co głośno jęknęłam

Esmeralda: OHH! DADI!

Massimo: Podobasz mi się bebi gerl

Kelner: Przepraszam ale przeszkadza pani innym klientom, dlatego będę musiał panią wyprosić.

Massimo wyciągnął pistolet i go zestrzelił. OMG!!!! Jak troszczy się o swoją kobietę!!! Jak prawdziwy alfa!!!To musi być ten jedyny.

Massimo: Nikt nie będzie obrażał mojej bejbigerl.

I razem uciekliśmy z tej kawiarnii.

W twoich objęciach Jeszcze Raz(⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz