"tatlı mavi saçlı çocuk.. gerçek olamayacak kadar güzel mavi saçlı çocuk."
Tekrardan merhabalar♡!!
Umarım seveceğiniz bir bölüm olur
İyi okumalar"Sorumun cevabının bu olduğunu düşünmüyorum" jimin neden bu kadar takmıştı ki? Çok yoruyordu beni cidden. Dün zaten zor bi gün yaşamıştım şimdi de cidden jiminle mi uğraşmak zorundaydım.. derken zil yine deli gibi çalmaya başladı. Kapıyı açtığımda namjoon sorular sormaya başladı jimin gibi "nerdeydin sen? Saat kaçta döndün eve kimleydin hem sen bakayım?"
Oflamaktan başka bir şey yapasım bir şeyler diyesim yoktu dünden kalan acıyla bir de bunlara açıklama mı yapacaktım.. başka seçeneğim yok gibiydi
Jimin jini de arayıp evime çağırdı ve mükemmel 3lü soru yağmuruna tutuşturdular beni.. onları cidden seviyorum bana değerliymişim gibi davranıyorlardı hissediyorum. Jimin çocukluktan beri arkadaşız biz hatta küçük kardeşim gibidir benim için. Jin ve namjoonla da lisede tanışmıştık üçünü de herşeyden çok seviyorum onlar benim herşeyim.
"Tamam anlatacağım ama beni bölerseniz dalarım 7 sülalenize?"
"Ya tamam hadi anlat meraktan jin koltuğu ısırmaya başladı amına koyayım"
"İFTİRA"
..
"Öyle işte"
"ULAN BENİM GÖZÜM HİÇ TUTMAMIŞTI ZATEN O KIZI ÜZMEMEK İÇİN SÖYLEMİYORDUM."
"Atma jimin sen değil miydin canım yengem canım yengem diye etrafta dolaşan?"
Namjoon haklıydı jimin her zaman ex yengesini korurdu. boşunaymış.
"Namjoon haklı agaaaa"
"Kocan haklı tabi 😏"
"Arkadaşlar kook daha yeni 4 yıllık ilişkisini bitirmiş gelmişsiniz flörleşiyorsunuz şurda ya yazıklar olsun.."
"Jimin bu gün bana çok iftira atıyorsun bak kırıldım."
Hiç değişmeyecekti bunlar.. cidden arkadaşımla aldatıldığımı anlatıyorum ciddiyetlerine bak
Ufak bir sessizlikten sonra namjoon yine saçma fikirler sunmaya başladı eğlenmem için.
"Bak kardeşim hiç üzülmeye değmez gel ben bu gün sizi aşşşırı iyi bir gay bar'a götüreyim keyfiniz yerine gelsin"
Hemen ardından jin ölümcül bakışlarını atmıştı namjoona
"Sen aşşşırı iyi olduğunu nerden biliyorsun namu? Kaç kez gittin ki?"
"Ya bebeğim öyle değil.. BEN ÇOCUĞU EĞLENDİRMEK İÇİN BİR ŞEYLER DÜŞÜNÜYORUM ŞURDA YAZIK DEĞİL Mİ BANA.."
Jimin aniden bi kahkaha atmıştı ve ardından namjoondan minik dayaklar yemeye maruz kaldı.
"Tamam o zaman bu akşam gidelim o aşşırı güzel gay bar'a."
Ciddiler mi acaba? Ulan ben gay bile değilim..
"Taşşak mı geçiyorsunuz amına koyayım ben heteroyum?" Dediğimde aniden jimin bana doğru yaklaştı
"Şhhhh artık gaysin" diye fısıldarken bir yandan da telefonuyla uğraşıyordu
Tam cevap verecektim ki mesaj sesi geldi telefonumdan. Mesaj jiminden'di
Cüce adlı kişiden bir yeni mesaj*
Cüce
Ya noluurr gidelimmmm aylardır kimseyle görüşmüyorum 🥺🥺 hem içkileri namjoona ödetirizzz lüüüütfeeeen :(((((
Jungkook
Ulan karşında oturuyorum ne diye mesaj atıyorsun salak
Cüce
O aşşşırı güzel bara gitmek istediğimi jinin önünde söyleyemem amına koyayım jin domaltır şuracıkta beni bahane arıyo zaten😔😔
Jungkook
Bilmiyorum bakarız akşama
Cüce
YEY best kurabiye
Jungkook
Engel yiyeceksin yakında bak
Beni teselli edip dağılmıştı herkes sonunda.. duş alıp geri döndüm salona ama yapacağım bir şey yoktu. Ne yapmalıyım şu anda?
Aklım dün gece gördüğüm mavi saçlı çocuğa gitti yine sahi halüsinasyon muydu acaba hala merak ediyorum. Belki de bir daha asla karşılaşamayacağım onla..
Tabi gerçekse.
..
Akşam olmuştu hemencik ve ben jiminin 5 dakika aralıklı aramalarından bıktığım için namjoona gideceğimi söylemiştim o bar'a peki ya orda tek başıma napacaktım ki? Jimin erkek avına çıkacaktı jin ve namjoon'sa bir çift olarak gecenin keyfini çıkaracaklardı. Peki ya ben? Orda işim neydi ki.. sözde beni eğlendirmek için gidiyoruz bide.
EVET HİKAYE BİR SONRAKİ BÖLÜMDE BAŞLIYOR 🥳🥳
Umarım beğenirsiniz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
264. | Taekook.
RomanceNerden bilebilirdim ki daha kendi yönelimimi bile çözemezken, mavi saçlı çocuğun gözlerinde kaybolacağımı?