~•2•~

8 2 0
                                    

Ben Duru hayatım bir eğlenceli bir üzüntülü benim ama yine duygu değişim gibi bir durum yaşıyorum. Ama deli sanıyor olabilirsiniz. Ben eğlenceli bir kişiliğimden dolayı hep gülen yüzlü insanım. Bir de soğuk ve gülmeyen insanın yanında hiç kendimde değilim gibi oluyorum. Öyle insanları sevmiyorum.

Ben üniversite 2 de okuyan bir öğrenci olarak mimarlık okuyorum. Ailem beni her zaman motive eder ama ben kendimi motive edersem odaklanıyorum.

Hayatımda bir insan ile ilişki yaşamadım. Yaşamak bile istemem. Neden mi? Çünkü arkadaşım gamze yüzünden soğudum. Hiç olmayan ilişkimden hep bana gelip öyle deme bir gün olursa ben hatırlatarım diyor. Hiç umrunda bile olmuyor. Olmayacağını bildiğim için umursamıyorum bile.

Benim anne iki de bi komşu ve akraba oğlunu gösterip duruyor. Ben ne desem boş olduğu için susuyorum. Tabii sevdiğin biri oldu mu derseniz. 1 kez oldu o da lise döneminde sonra da hiç olmadı. İşte ilişki durumum budur.

Ben bir mimarlık okuyayım varya hayatımı yaşıyacam. Yaşıyorum ama mesleğimi alarak yaşamak istiyorum.

~. •. ~.

[Rüzgar]•

Hayatımın en sıkıcı günüydü. Hiç uyanmak istemek istemezdim. Ama şirketim beni bekliyordu. Hazırlanmaya başladığımda cemrenin bana aldığı kravatı gördüm. Gözlerim duygulandı bir anlık kendime bir an geldiğimde annem bana sesleniyordu.

Rüzgar~Günaydın Esma Sultan
Esma~Günaydın oğul

Ben tam kravat düzeltirken bir an annem aldı elimden.

Esma~ Bak oğul seni suna ablanın kızı dilara ile tanıştırayım kendine gelmen lazım. Ve hayatını birini alırsan mutlu olur-

Rüzgar~ Ana seni üzmek istemem ama hayatım cemre sadece alırsam hayatıma birini cemreyi aldatmış gibi olurum. Lütfen bu konuları kapatalım.

Esma~ Tamam oğul ama bir düşün olur mu?

Geçiştirmek için tamam demiştim. Ben hemen hazırlanıp evden çıkmak istedim. Tam evden çıkacakken kahvaltı yap deyip durdular. Ben ise takmayıp arabaya bindim hemen burdan uzaklaşmak istedim.

[•Duru•]

Bir uyandığımda annem odamdaydı. Beni izliyordu bir anlık ben ise rüya sanıp uykuma devam ettim.

Fatma ~Kızım yeter kalkta ablanın toplantı için dosyasını götür hemen!

Duru~Yaaa yeter ablamda unutulacağı günü beklemiş.

Bir an annem beni kaldırmaya çalıştı ve bende artık giyinmeye çalıştım. Hazırlamaya başlayıp annemin yaptığı sandviç alıp evden çıktım. Hemen otobüs durağına koştum. Ama yetişemedim en sonunda taksi bulayım derken bir araba önüme çıktı. Bir an bana baktı bende ise ona baktım. Bir an dedimki salak mı bu acaba? Sonra hemen taksi bulup bindim .

•[Rüzgar]•

Bir an cemreye benzeyen bir kadın gördüm. Gözüm ona bakıp durdum. Rüzgar kendine gel deyip durdum kendime cemre öldü dedim kendime. Sonra bir anlık şokla kıza bakıp durdum ama en sonunda arkamdaki arabadan bir adam kornaya basıp durdu. Tam adama bakıp tamam be sakin dedikten sonra kıza bakayım derken oradaki kız yok olmuştu. Bir an kafayı yemiş gibi olup ilacımı hemen içip kendime geldim. Şirkete geldiğimde asistanım Banu bir şeyler deyip duruyordu. Ben ise o muydu deyip duraksamıştım. Tam kafayı yemiştim. En sonda bir kadının biri bana yanlışikla çarpmıştı o sıra tam bakarken başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibiydi. O sıra o hemen yanımdan koşup hemen şirkete girdi. Arkasından bakakaldım........


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÜZGARIN KAYIYA VURMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin