Eğlencesine birşeyler yazmak istedim . Sıkıldığım ve bunaldıgım bir dönemdeyim .aklımda kurdugum bir kurgu var yazmak istedim . Kimsenin beğenisini kazanmak için yazmadım ama umarım beğenirsiniz.❤️
Keyifli okumalar💙
Sonunda istediğim yerde ünversitedeyim . Zor oldu evet ama 2 yıldır verdiğim uğraş sonuç verdi istediğim ünversitede ve istediğim şehirdeyim .benden mutlusu yoktur herhalde . Yüzümdeki aptal sırıtmayla okuluma kayıt yaptırmak için yola çıktık babamla hayallerime adım adım gidiyordum . Aşırı zengin bir ailem yoktu ama kendi halımızde yaşıyorduk rahat büyümüştüm abim yoktu 1 erkek kardeşin vardi . Başka kardeşim yoktu.
Adım selin erkek kardeşimin ismide selim ne kadar komik diye geçirdim içimden ama seviyordum bu durumu kardeşimle abla kardeş değilde 2 dost gibiydik .
Ben bunları düşünürken okulun kapısına gelmiştık .yarım saat içinde kayıtımı yapıp okuldan çıkmıştık İstanbul'da yaşıyorduk ama ben okul için İzmir'de yaşıyacaktım ailemin benim geleceği için yaptıgı birikim vardı . İzmride evimiz oldugundan dolayı yurt başvurusu yapmamıştım .
Ailemi bırakacağım içim bir yanim buruktu ama 4 yıl olacaktı . Kendimi üzmemek için düşünmedim bu durumu. Babam evin ihtiyaçlarını aldıktan sonra uçakla İstanbul'a gitmişti . Kendimi koltugun üstüne attım tabizi caizse , okulum nasıl olacak ve yeni arkadaşlıklar kulabilecdk miyim diye düşünmeye başladım .hiç bir zaman arkadaş canlısı olmadım . Kendimi her ortamdan soyutlayan bir yapım vardı ne yazık ki ama bu benim için yeni bir başlangıç olacagı için daha ılımlı davranmayı aklıma not ettim .
Havanın kararmasıyla acıktıgımı hissetim .
Mutlaka gidip birkaç birşey hazırladım kendime afiyetle yedikten sonra odama duşalmak için gittim .evim Amerikan tarzıydı 2+1 di ztn çok fazla burayı kullanmazdık,bana da yeterdi diye düşüyorum. Kıyafetlerimi ve müziğimi ayarladıktan sonra banyonun yolunu tutum .
(Müzik kırımızı çizgimdir dkdkkd)Düştan çıktıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
1HAFTA SONRA🤎
Yarın unversiteler açılıyordu aşırı heyecanlıydım birkaç eksiğim vardı . hemen çantama cüzdanımı telefonumu ve kulaklıgımı koyup anahtarı alıp duraga doğru yürümeye başladım telefonundan rastgele bir şarkı açarak dinlemeye başladım otobüs gelınce yerime iyice yerleştim . Birinin bana baktıgını hissediyordum , kafamı kaldırınca şarısın yapılı bir adamla göz göze geldim bi an afalladığımı hissettim. Gözlerimi kaçırdım ama hala bakıyordu yerimde rahatsızca kıpırdandım. Neyse ki ineceğim yere gelmiştik hemn indim o adamdan tarafa hiç bakmadım .tuaf bir andi neden oyle baktığını gece düşunmeyi tercih ettim. Bi an giysilerim aklıma geldi baktığımda bol pantolon ve crop vardı . Düşünmeyi bırakıp ilk magazaya girdim.
Yarım saatte işimi haledip çıktım . Biraz ev için alişveriş yapsamı diye içinden geçirdim ama babamın yaptıgı aklıma gelince vazgeçtim . Evime vardımda akşam olmuştu . Dolapta böbrek vardı onu yedikten sonra annemlerle konuştum ve yatagıma girdim yarın uzun bir gün olacaktı .
Hemen sabah olmasını dileyerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.
🌸🌸🌸
Başlangıç bölümümüz böyle arkadaşlar umarım sizde beğenmişsinizdir . Fikirlerinizi belirtirseniz beni çok mutlu edersiniz . Okudugunuz için teşekkürler 💓