Şu ana kadar kimse beni sevmedi.Belkide sevmiştir ama ben farketmemişimdir.Bilmiyorum...Bilmek ister miydim? Belki.
Babamın şirketinde çalışıyorum.Babam düzeni sever her şeyin mukemmel olmasını ister.Onun hayatında var olan şeylerin çoğu mükemmeldir.Ben dışında.Babam beni sevmiyor.Bana bir kere bile beni sevdiğini söylemedi.Bana beni sevdiğini söyleseydi onun beni sevdiğini düşünür müydum acaba?Bunu asla düşünemiyeceğim kesin.
Aslında pozitif biriyimdir.Yasamayı severim.Yoncaları,kayan yıldizları,içimizi ısıtan fırından teni çıkmıs ekmeği...Klasiğimdir.Insanlar beni pek sevmez.Sevenlerdende gercekten seven çok fazla yok.Ama sorun değil.Alışkınım ben buna.
Tek bir destekçim var.En yakın arkadasım,beni cidden seven tek bir kişi...O da giderse bazı şeyleri bitirmek isteyeceğim.
.
.
.
.Sabah uyandım.Hic rahat uyuyamamıstım.Bugün sunum yapıcaktım ve babamda olucaktı.
Belki bu sunumu mükemmel yaparsam beni severdi.o yüzden çabalayacağım. Akşam yedide yapacağım.Daha zamanım var.Hemen televizyonu actım.Açıkçası televizyon boş bir şeydir.Bizim ne zaman üzülup ne zaman mutlu olacağımıza karar veren bir cihaz işte.Ancak gelismelerden haberim olmalıydı.Televizyona bakmayı bırakmışken yerde bir gazete kağıdı gördüm.Açıkçasi gazete hic okumam.Nerden geldiğini analayamdım,elime aldım.Biriyle yapılmıs bir röportaj vardı.Ismı ve resmi yoktu.Anlayacağınız bu kimin röportajı anlayamadım.Sadece sorular ve cevaplar vardı.ilk soru:
Bu hayatı ne için yaşıyorsundu?
Tam cevabı okuyacakken kapı çaldı.
Bir arkadaşım gelmiş.O Kardelen.
Arkadaş gibiyiz yani emin degilim.Yanıma geldi.Ağlıyordu.Ne oldu diye sormadan anlatmaya başladı.
Mavi,erkek arkadaşim beni terk etti,dedi.
İyi gidiyordunuz,ne oldu şimdi diyebildim.O anlatmaya devam etti.
O beni aldattı.
Hiç bir şey diyemedim.Aklima birdenbire Kardelen'in erkek arkadaşı olmasina ragmen başka erkeklerle flörtleştiğinı hatırladım.Bu karmaydı.Tabi ona bunları söylemedim.
Cidden çok uzüldüm umarım atlatırsin,dedim.
Bana sarıldı,umarım dedi.
Ve ben kahve yapmaya başladım.Belki rahatlardı.Ama asıl rahatlaması gereken bendim çünkü saat neredeyse 11'e geliyordu ve ben hala sunumuma tam hazır değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey İyi Olur mu?
Teen FictionMavi adında hiç bir zaman gercekten sevilmemiş 21 yaşındaki bir kızın hikayesi...