İnstagram hesabım için yaptığım bir edite yazdığım pov du beğendiğim için buraya atmaya karar verdim.
Park Jimin, garip biriydi. Onu garip yapan dış görünüşü değildi, mükemmel bir vücuda ve yüze sahipti. Dolgun dudakları, ince beli ve küçük gözleriyle harikaydı.
İnsanlar lisenin ilk senesinde onun yanına gidip konuşmaya çalıştılar ama o reddetti. Onunla konuşmaya çalışanlara yüz vermeyip sorularına kısa cevaplar vermişti. Lise ikiye geçtiğinde ise artık okulda "güzel çocuk" olarak değilde "ucube, ibne, sürtük, ezik" gibi kötü hitaplarla biliniyordu.
İnsanlar ona zorbalık yapıp hayattan iyice soğumasına izin veriyorlardı. Jimin'in ailesi ile arası kötüydü. Babası her gün içip eve döner ve ilk önce annesini sonrada jimin'i döverdi. Annesi ise hiçbir şey yapmazdı.
Jimin lise üçe geldiğinde ise bir şey oldu. Okula ve sınıfa yeni biri geldi. Çok klişe olacak ama sınıfta jimin ve iki kızın yanı dışında her yer doluydu. Sınıfa yeni gelen ve adının Min Yoongi olduğunu öğrendiği çocuk hayatını değiştirmişti.
İlk değişim Jimin'in yanına oturmasıyla olmuştu.
Teneffüste bir çok kız yoongi'nin yanına gelmiş kendilerini tanıtıyordu. O sırada jimin yüzünü onlara dönmüş kafasında kollarına koymuş uyumaya çalışıyordu. O kadar sözün arasında biri hepsini susturmuştu.
"Oppa neden ucubenin yanına oturdun ki? Benim yanımda boştu ve ben ondan daha iyiyim."
Yoongi'nin kaşları çatılmıştı "Ucube?" soru sorar gibi konuştuğunda kızlardan biri.
"Yanına oturduğun işte. Ucubenin teki. Okula geldiğinden beri kimseyle konuşmadı. Hareketlerinde bir garip birisi yanındayken el kaldırdığında hemen yüzünü koruyor. Ucube işte."
Yoongi'nin kaşları denenlerle daha da çatılmıştı. Şiddetmi görüyordu? Zil çalınca ve hoca içeri girince herkes yerine oturdu. Jimin kalkıp dersi dinledi, Yoongi ise düşündü.
Aradan 2 - 3 ay geçmişti. Yoongi ne kadar jimin'de yakınlaşmaya çalışsada pek bir şey becerememişti.
Ama ara tatil için verilen biyoloji ödevine hocanın onları grup yapmasıya bir şeyler değişebilirdi. Yoongi 19 yaşındaydı hala lise üçte olmasının nedeni ise bazı ailevi sorunlardan dolayı iki yıl kadar okulu dondurmasından dolayıydı.
Biyoloji ödevi için Yoongi Jimin'i evine davet etmişti. Ailesi daegu'da olduğundan tek başına bir evde yaşıyordu. Jimin kendine ters bir şekilde bu teklifi kabul etmişti.
Yoongi okuldan bir saat sonra onu evden alacağını ve adresini kendisine atmasını istemişti. Öylede oldu Yoongi Jimin'i evinden aldı ama bir gariplik vardı. Jimin tedirgin gibiydi ve sanki canı yanıyordu. Yoongi'nin evine girdiler Yoongi jimin'e atıştırmalık hazırlayacağım söyleyip mutfağa gitti ve 10 dakika sonunda geri döndü.
Büyük olan yavaşça küçüğün yanına oturdu.
"İlk önce şu konuşmayı çözelim. Neden kimseyle konuşmuyorsın?"
Jimin bir süre durdu ve dudaklarını araladı.
"Sanırım yargılanmaktan yoruldum."
Yoongi çocuğun sesini duyduğunda şaşırmıştı. Bir yanda mutlu olmuştu.
Proje kolay olduğundan bu gün bitirebilirlerdi. Yoongi hala Jimin'de bir gariplik seziyordu ama üstelemedi.
Projeyi bitirmeleri 5 saatlerini almıştı ve saat neredeyse 00:00 olmuştu. Yoongi Jimin'i evine bırakmayı teklif etti. Jimin başka seçeneği olmadığı için teklifi kabul etti ve montlarını giyip arabaya doğru adımaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues | Yoonmin
FanfictionPark Jimin babasıyla sorunları olan sesiz bir çocuktu. Min Yoongi ise onu parlatmaya gelen kişi. Oneshot Başlangıç: 13.03.23 Bitiş: 16.03.23