6.

13 2 3
                                    




Dneska mě konečně propustili. Je to divné, ale sny jsem přestala mít. Rozhodla jsem se to dál neřešit a šla jsem se přestrojit. Vzala jsem si na sebe černé džíny s béžovým svetrem. Sešla jsem dolů do společenské místnosti a tam už seděli Ron s Hermionou s Ronem a dokonce i s Oliverem. Vzpomněla jsem si na ty dny kdy seděl u mé postele. Rychle jsem tu myšlenku dostala z hlavy a šla jsem za nimi . "Ahoj" pozdravili mě všichni dohromady. Zasmála jsem se na ně a taky jsem je pozdravila. Šla jsem si k nim sednout a poslouchala jak si povídají. Bylo jim divné, že nemluvím ,ale neřešili to a za to jsem jim byla vděčná. Ještě chvíli jsem je poslouchala, ale pak se mi udělalo blbě a začala se mi točit hlava. Rychle jsem se zvedla a tím jsem to ještě zhoršila. Rychle jsem se chytla židle a v tu chvíli byli všichni u mě. Pak se mi udělalo černo před očima a začala jsem omdlévat. Někdo mě chytl, poznala jsem kdo to byl, poznala jsem to podle jeho vůně, Oliver.
Probudila jsem se zase na ošetřovně, hned u mě stála sestřička. "Tebe jsem tady dlouho neviděla" prohodila a já se na ni lehce usmála, ale pak se mi před očima začaly objevovat vzpomínky, ty které se mi honily v hlavě když jsem byla mimo. Je to zase tady. Snažila jsem se to dostat z hlavy. Ale nešlo to. Někdo se mnou začal klepat. Byla to ta ošetřovatelka, zeptala se mě jestli jsem v pohodě. Nebyla jsem, ale to jsem ji nemohla říct. "Ano, měla bych si jít lehnout do pokoje" prohodila jsem a začala se zvedat. Chtěla něco namítat ale to už jsem si rychle odkráčela pryč. Když jsem došla na pokoj Ginny s Hermionou leželi na posteli a o něčem si povídaly. Když mě viděli hned se zarazily. Hned začaly namítat že bych měla být na ošetřovně, ale hned jsem jim vysvětlila že tam nemůžu zůstat a že si už půjdu lehnout . Ale v tu chvíli pro mě došel Ron že mě chce vidět Draco .

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 22, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

don't leave meKde žijí příběhy. Začni objevovat