Alborotador.

19 4 2
                                    

Android alarmın sesi tatlı uykumu böldü. Gözümü açar açmaz suratımı yalayan Lexi ile yatakta oyun oynamaya başladık.

Oyun oynarken okulum oldugunu fark ettim. Hasiktir. Hemen parama acıyarak aldığım okul formasını giydim Lexi'ye veda edip evden çıktım ve okula yürümeye başladım.

Yolda WhatsApp grubuna yazmazsam olmaz zaten.
Gruba girdim, oda ne amk.
Okunmamış 134 bildirim.

Mesajları görmezden gelerek onlara sürprizi saldım.

cay sevmeyenlere tekme

Siz:
artik sizin okulunuzdayim

|


Bu mesajımdan sonra canım telefonumu bildirimlerden kaybetmemek için telefonumu full kapattım ve yürümeye devam ettim. Yürürken gözüme büyük bir bina çarpmıştı. Konumdan okulumu ararken o büyük binanın okulum olduğunu öğrendim.

Zengin ve yapmacık okuluna hoşgeldin Keiko dedim içimden.

Okula girdim ve gördüğüm manzara korkunçtu. Herkes bana yüzümde bok varmış gibi bakıyordu. Zenginlerin okulundan ne beklersin.  Herkesin bakışından kaçarak  notlarımda yazılı olan şubemi arıyordum. Lanet olsun amk, 4 katlık koca binada kayboldum. Yardım için bir kızın yanına gittim. Ona bana yardım etmesini söyleyince yüzüme bile bakmadı ve meşgul olduğunu söyledi. Bir kızdan daha yardım etmesini rica ettim ama o da şuan arkadaşlarıyla olduğunu söyleyip gitti. Her neyse amk. İnsanlardan yardım istemeyi bıraktım ve kendim dolaşmaya başladım. Her yeri yavaş yavaş inceleyerek geziyordum. Sınıfları incelerken beklenmedik bir şekilde omzuma bir şey çarptı. Kafamı döndürdüğüm de kaşı kanayan uzun sarışın kız bana bakıyordu . Bakışlarının içinde ölüm nefreti vardı. Bana bağırmaya başladı.

"Önüne baksana kör yaratık!"

Kör yaratık? Saygısızlığından ona saygım kalmadığı için sert tepki verdim.

"Sana saygıyı öğreten bir ailen yok muydu da önüne gelene bağırıyorsun?"

Bu cümlemden sonra çenesini oynatmaya başlayıp üstüme yürüdü.

"Bir daha ağzından öyle bir cümle çıkarsa dişlerini sıraya dizerim."

Vereceğim cevabı düşünürken arkadan bir kız ona seslendi:

"Hey Aki!"

Aki mi? İsmi Aki miydi? Kız yüzünü bende ayırarak arkasına baktı.
Kahverengi ve uzun saçlı orta boylu bir kız ona doğru geliyordu.

"Aah! Kaşın kanıyor. Neler yaptın yine?"

Kız derin nefes alarak sınıfa gittiğini söyledi.

O gittikten sonra kahverengi saçlı kızla başbaşa kaldık.

"İyi misiniz?" dedi gülümseyerek.
"Evet evet, iyiyim" dedim.

"Yeni misin? Seni hiç görmemiştim."
"Evet yeniyim. İlk günümün böyle geçmesi de farklı bir şanssızlık."
"Sana okulu göstermemi ister misin?"
"Minnettar olurum!"

Gülümseyerek bütün okulu dolaşmaya başladık.
"Benim adım Jennifer"
"Ah, tanıştığıma memnun oldum Jennifer! Ben Keiko."
"Çok güzel bir adın varmış! Bende tanıştığıma memnun oldum."
"Teşekkür ederim seninde adın çok güzel!"
"Rica ederim" ikimizde gülümsedik
"Ah bu arada, kaçıncı sınıfsın ve şuben ne?"
"11. sınıfım A şubesi"
"Oh, Akirayla aynı sınıftasın"

Akira mı? Sanırım o uzun sarışın kızdan bahsediyor.

"Akira kim?"
"O bu okulun hem popüleri hemde belalısı."
"Ona karşı çıkmamalısın bence, sonun kötü olabilir."
"Peh, ondan mı korkucam be."
"Bu güne kadar kimse bunu dememişti, ya da ben duymamıştım. Cidden cesursun. Ama yinede dikkat et."

Zıt Kutuplar, Eş Dudaklar. [ GxG ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin