17k için teşekkür ederim 💛
My idol husband kitabının jikook versiyonunu okudunuz mu bilmiyorum ama kitap her ne kadar ona benzer şekilde başlasada benim meşhur huyumdur konuyu alıp gerisini kendi kafamda kurarak yazarım.Bu yüzden umarım rahatsız olanlar olmaz. Yazarımdan da izin alırken sadece konuyu alacağımı söylemiştim. Bir kaç yer benzer illaki o ayrı tabi.
Bu bölüm değil ama diğer bölüm final yapabilirim. Zaten bu kitap hiç istediğim şekilde devam etmedi o yüzden biraz da kendime kızgınım. Sizden de özür diliyorum beklentinizi düşürdüysem. 💕
Sizi seviyorum İyi okumalar.
Hyunjin
Felix gözleri dolu dolu bebeğimizi sevip koklarken yanına gidip bebeğimin saçlarını öptüm yanlış anlamayın Felix'imi öptüm.
"Hyunjin bu çok güzel.. Ay Jeongin nasıl?"
"Çok iyi meleğim merak etme. Senin uyanmanı bekliyorduk. Aynı odaya alacaklar sizi.""Çok iyi olur.. Bebeğimizi kucağına aldın mı?"
"H-hayır Felix bak ben hazır değilim tamam mı? Sonra bir ara alırım."
"Ha?""Kaçmıyor ya bizim çocuğumuz sonuçta."
"Hyunjin salak mısın sevgilim?"
"Felix düşer falan hayır tutamam ben.""Bebek senin elin kadar Hyunjin gel buraya."
"Ama korkuyorum."
"Buraya gel dedim aşkım."Ellerim titrerken Felix'in yanına zorla ilerledim.
"Almasam?"
"Hyunjin!"Ellerimi bebeğe uzattığım sırada kapının çalınıp açılması ile derin bir nefes alıp hızla Felix'in yanından uzaklaştım.
Felix göz devirip bana bakarken odaya annem girmişti.
"Yavrum benim."
"Annem benim!"Kollarımı açıp anneme sarılacakken beni ittirip Felix'in yanına ilerleyip Felix'e kocaman sarıldığında şok geçirmiştim.
"Anne?"
Annem beni duymamış gibi cebinden çıkarttığı bilekliği Felix'in ince bileğine takmış ve iki yanağını kocaman öpmüştü. Felix'te ben gibi şaşkınlıkla anneme bakarken annem kızımızı kucağına almıştı."Benim güzel torunum. Felix ağrın var mı kuzum?"
Bu benim annem miydi ya? Normalde Felix'i sevmeyen annem?
"İyiyim bayan hwang-"
"O ne öyle resmi resmi? Pardon? Anne diyeceksin yavrum.. ah ah sende anne oldun beni artık daha iyi anlarsın."Felix şaşkın olsada başını sallamıştı.
"Emzirdin mi bebeği?"
"Hayır efend-yani anne. Daha beş dakika önce uyandım."
Annem başını sallayıp bana kaşlarını çatarak baktı."Ne dikiliyorsun orda? Gel şuraya Felix'in kalkmasına yardım et."
Beni gözünden sakınan annemin bana sinirle bağırması ile şoktan çıkıp yanına ilerledim.Felix'in oturmasına yardım edip beklerken annem beni kalçası ile geri itip yerime geçmişti. Bebeğimizi Felix'in yanına yatırıp gülümserken Felix'in nasıl emzirmesi gerektiğini gösteriyordu.
"Aferin sana güzel oğlum benim. Bak ne güzel emiyor."
Felix gözleri dolu dolu bir bebeğimize bir anneme bakarken annem sonunda gelip bana sarılmıştı."Bebek aynı Felix'e benziyor. Hyunjin ağla oğlum."
"Anne ya."
Annem iki yanağımı öperken gülümseyip bende sarıldım anneme."İyi ki geldin."
"Torunum o benim tabiki gelecektim. Ah adını ne koydunuz?"
Felix gülümseyip sarı saç tutamlarını okşadı."Alvina."
"Çok güzel.. prensesim benim."
Annem karnı doyan kızımızı kucağına alıp gazını çıkartırken hala bebeğimize bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My İdol Husband ~Hyunlix~ ✓
Fanfic-tamamlandı- Hwang Hyunjin dünyaca ünlü oyuncu aynı zamanda şarkıcıdır. Üç yıldır şarkıcılık ve oyunculuk yapan Hwang, evliliğini gizli bir şekilde yürütüyordur. Ta ki o güne kadar. - "Hyunjin b-ben dayanmıyorum bu olaylara.. bence boşanmalıyız."...