Po szkole we wakacje.
Per: Olivia
Wybierałam się do Lily bo Dżesika powiedziała mi , że spotkamy się w domu Lily. Gdy szłam do Lily i Dżesiki to zauważyłam , że wszędzie są porozwieszane kartki z morderstwami dzieci i dorosłych w pizzerii Freddiego.Oliwia: Co się stało , że te dzieci i dorośli tam zginęły !? (mówi w myślach)...
*Oliwia spojrzała na telefon i była aktualnie godzina 14.19 a na 14.50 miała być u Lily a , że mieszkają troszkę daleko od siebie to musiała się pospieszyć*...
*Gdy Lily , Dżesika i Olivia zebrały się w pokoju Lily i rozmawiały o tej pizzerii i śmierci ludzi znajdujących się tam*...
Lily: Ja uważam , że powinniśmy iść i to miejsce zobaczyć i zbadać o co tyle chałasu.
Dżesika: No nie wiem... Z jednej strony chce tam iść a zdrowej nie jestem odważna zbytnio iść w nocy sami.
Olivia: Ja się boje tam iść i nie ma mowy , że tam pójdę.
[Time skip 00.00 w nocy]...
Lily: Ok zadzwonię do Olivia by przyszła do nas i idziemy do pizzeri.
Dżesika: Ok mamy latarki tylko jeszcze Olivia musi przyjść
*Gdy zadzwonili do Olivii i są przed pizzerią*
Lily: Wchodzimy !!
Dżesika: W dzień bym powiedziała , że chodzimy , ale teraz wolę zawrócić i iść do domu bo jest noc.
Olivia: N-nie jestem pewna czy t-o dobry p-pomysł.
Lily: Chodzimy a nie stoimy jak ściana.
Olivia: OMG dziewczyny co to do chol3ry jest ?!
Lily: To są animatroniki.
Dżesika: Te na scenie to jak się nie mylę są to Freddy Fazber , Chica, Bonnie a na tej małej scenie to jest Foxy.
Lily: Tak to one.
Olivia: Już żałuję , że tu jestem.
*Chwilę puźniej Lily podeszła do Foxy'ego i stało się najgorsze*...
Olivia: LILY UWAŻAJ !!!!!!!!
*Foxy machną hakiem i trafił w klatkę piersiową Lily* !
*Lily krzykneła z bulu i przerażenia* !
Dżesika: Lily !!! O nie o nie O NIE !!!! O boże ona ma przebitą klatkę piersiową !!!!!
Olivia: Ona ma aż do żeber zacięcie !!!!!
Dżesika: Trzeba jechać do szpitala !!!!
Olivia: Pierw to zatamujmy czymś krwawienie jakąś ścierką lub łatą.
CZYTASZ
W masce zabójcy.
FantasyW opowieści mogą wystąpić. przekleństwa , Lemony *16+,18+* , krew , morderstwo i niestosowne słowa ! Miłego czytania !!! ;) Jeszcze takie małe info.( ͡° ͜ʖ ͡°) We FNaF „Murder Animatronics„ występuje 13 letnia dziewczyna o imieniu Dżesika. D...