Ostatnie 2 dni szkoły #1...

18 0 0
                                    

Sorka jak ktoś uważa , że załamuje fnaf'a , ale mam taką Wenę na pisanie i mam nadzieję , że wam to nie przeszkadza.

Per: Dżesika
To był zwykły dzień w szkole podstawowej. Rozmawiałam z przyjaciółkami o tym co będziemy robić we wakacje z rodziną. Cieszyłam się , że jeszcze 2 dni szkoły i wakacje , wreszcie będę miała czas dla całej rodziny i przyjaciół. Zawsze tylko była nauka i 2 dni wolnego, sobota i niedziela. A po szkole miałam robić lekcje co było okropne , ale moi bracia też robili te durne lekcje więc nie byłam sama. Jestem najmłodsza z rodzeństwa bo mam 3 braci i byłam jedyną córką mojej mamy i mojego taty.

Dżesika: Lily a ty gdzie jedziesz w te wakacje?

Lily: Jeszcze nie wiem. Ale chyba rodzice myślą nadal gdzie mamy pojechać.

Dżesika: A ty Olivia masz już z rodzicami pomysł gdzie pojedziecie.

Olivia: Rodzice wiedzą , ale ja i moje rodzeństwo będziemy mieli niespodziankę.

[Time skip 14.50 po lekcjach w domu Dżesiki]

Dżesika: Mamo mogę Jutro po szkole iść do Lily do domu by z nią zrobić lekcje?

Mama: Tak. Ale jak jej mam się zgodzi. Zadzwoń do Lily i spytajcie się jej mamy.

Dżesika: Okej...

[Time skip 23.22]

Dżesika: Kurde przeczytałam w internecie o pizzeri nie daleko miejsca naszego zamieszkania i chciała bym tam pójść z Lily i Oliviom.

Jonatan: Siostra ty se chyba żartujesz?!

Dżesika: Nie. A czemu bym miała se żartować?

Jonatan: Bo ta pizzeria jest opisywana na internecie jako pizzeria z mrocznym sekretem XD.

Dżesika: Ale ja i moje przyjaciółki tam pójdziemy w nocy czy Ci się to podoba czy nie !!!

Jonatan: Chyba cię poj3b@ł0 ?!

Dżesika: Nie. Mnie nie poj3b@ł0 , ale za to ciebie zatkało , że pójdę tam sama z Lily i Oliviom.

Jonatan: Nie pójdziesz tam bo ja Ci nie pozwalam ze względu na ostatnie zabójstwa tam !!! Jeszcze coś Ci się stanie i to będzie moja wina bo jestem najstarszy i odpowiedzialny za was 3 za ciebie i 2 braci gdy rodzice są w pracy !!!

Dżesika: I tak tam pujde czy tego chcesz czy nie !!!

Jonatan: Nie pujdziesz bo powiem tacie i mamie a oni zakazali Ci tam chodzić . A jak się dowiedziedzą , że tam poszłaś z przyjaciółkami i do tego w nocy to mie zabiją !!!!!

Dżesika: I K#RVA DLATEGO CIĘ NIE NAWIDZE !!!

Jonatan: JA ZA TOBĄ TEŻ NIE PRZEPADAM !!!

W masce zabójcy.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz