"Romance
With love as a driving force, a romance is a form of
fiction that traces the growing relationship between two individuals,
and oftentimes, the struggle to reconcile their differences or their
pasts. The protagonists typically undergo personal development, equally
challenged and changed by their beloved."
"Eşti o persoană pozitivă? Te trezeşti dimineaţa bine dispus, înainte să-ţi sune deşteptătorul, priveşti satisfăcut cămăşile impecabile de pe umeraşele atârnate de uşa dulapului, încă în ambalajul de plastic, proaspăt aduse de la spălătorie? Dai din cap mulţumit când îţi priveşti reflexia, proaspăt bărbierită, în oglinda generoasă , notând în treacăt, tot satisfăcut, eleganţa subtilă a sacoului perfect croit şi luciul extrem de chic al pantofilor din piele? Îţi păstrezi calmul în traficul infernal, bătând un tact uşor cu vârful degetelor în volanul maşinii şi zâmbind scurt câte unei şoferiţe blonde, nervoase şi ciufulite de pe banda alăturată? Eşti fericitul şi mai ales, unicul proprietar al unui apartament situat într-o zonă centrală, dotat cu toate acele lucruri pentru care mulţi ar ucide? Atunci, cu siguranţă eşti omul potrivit! În mod cert ai nevoie de un dezastru! Ai nevoie de acea unică împrejurare în care lucrurile să stea cum nu se poate mai prost, de acea conjunctură în care capul să-ţi plesnească de nervi, nivelul adrenalinei să ajungă la stele, iar tu, măcinat de nesiguranţă, cu mâinile tremurând, să admiţi că ... e al naibii de bine, că asta ţi-ai dorit dintotdeauna!"
Ingredientele sunt surprinzător de simple şi la îndemână, magia stă în deschiderea si seninătatea de care dai dovadă în faţa semnalelor pe care viaţa, în toate formele ei, ţi le transmite în fiecare clipă. Semnale care, toate, fără excepţie, îţi strigă că a venit clipa să schimbi ceva, să faci ceva, orice, care să-ţi aducă dezastrul perfect !
CITEȘTI
Reţeta pentru un dezastru
RomanceEi, hai!...Nu e cazul să ridici din sprâncene contrariat, nici să zâmbeşti ironic ori atotştiutor! Oriunde te întorci, în reclamele de pe posturile de televiziune, la radio, în paginile revistelor, peste tot întâlneşti reţete infailibile pentru oric...