කට්ටිය මම cover shop එක close කරලා තියෙද්දිත් මට orders දුන්නා.
ඉතින් මේ පොත හදිස්සියෙම publish කරේ ඒ අයට covers හදලා දෙන්න
ඒ වගේම මම කලින් වගේ gift covers හදනවා.
තව ඔයාලට orders දෙන්න ඕනේ නම් ඔයාලට cover එක හදලා ඕනේ විදිය මට කියන්න.
මේකට කමෙන්ට් එකක් හරි
Inbox හරිRules
1. මාව follow කරලා නැත්තම් මට permanent follow එකක් දෙන්න. ඒ තමයි මගේ මහන්සියට payment එක.
2. මම හදන cover එකට ඔයාලා කැමති නැත්තම් බය වෙන්න එපා.. ඒක මට කියන්න. එතකොට මම වෙනස් කරන්නම්.
3. ඔයාලා cover එක use කරනවා නම් description එකේ cover by Lan_Kimra කියලා දාන්න ඕන.
4. පහල මම form එක දානවා. එක comment එකක් විදියට මට ඔයාලගේ order දෙන්න. මම cover එක හදන්න භාර ගත්තා නම් accepted කියලා reply කරනවා.
එනම් මෙන්න form එක.
1. ඔයාලගේ කතාවේ වර්ගය
i. Fiction or nonfiction
ii. Happy, sad ,romantic, horror, fantasy මොන ජාතියේ එකක්ද කියලා2. Main characters. ඒ කිව්වේ cover එකට දාන්න ඕනේ අය.
ඔයාලට කැමති නම් මට email කරන්න ඔයාලට ඕනේ photos. එහෙම mail කරා කියලා මතක ඇතුව mail address එක එක්ක ඔයාලගේ order එකේ දාන්න. නැත්තම් මම වෙන අයගේ ඒවා දාවි.ii. Characters වගේ මූණු මොන හැඟීමෙන් තියෙන්න ඕනේ කියලා.
3. කතාවේ නම
4. i. Fanarts ද normal photos ද
ii. කලු සුදු ද ,coloured photos ද5. ඔයාලගේ username දාන්න ඕනේ විදිය.
Eg : By :Lan_Kimra
Presented by Lan_Kimraහරියට username එවන්න.
6. Cover එකට add කරන්න ඕනේ quotes තියෙනවා නම් ඒවා.
7. දැනට ලියලා තියෙන පොතකට නම් මට පොතේ නම දැම්මම ඇති. හැබැයි ඔයාට අලුත්ම එකක් ඕනේ නම් form. එකම පුරවන්න.
8. Cover එකට කැමති නම් inbox email address එක හරි Telegram username එක හරි එවන්න. ( telegram Dp මොකක්ද කියලා මට
DROP YOUR ORDERS OR COLLECT YOUR GIFTS
YOU ARE READING
SoSo'Z Random Covers 2 [ OPEN !!]
RandomHi kims...🍓 Again welcome to my happy place . Cover Shop / Gift Box Open 🐽 Drop your orders or get your Gifts. Lan_Kimra #1 in covers #1 in covershop #1in shops #1 in bookcovers