▪️gözlerini üzerinden çek▪️

167 32 45
                                    

benim tutarsızlık durumu bir gun oldurcek beni 🙄🙄 keyifli okumalar
-

yoongi ve jimin gün geçtikçe birbirlerine daha çok ısınıyorlardı bu su götürmez bir gerçekti, dün birlikte paylaştıkları yatak da buna açıklık getiriyordu.

gece yoongi'nin utana utana girdiği yataktan kalkıp güler yüzüyle jimin'i uyandırması tatlıydı, yoongi'nin jimin'e karşı olan tavırları her zaman çok tatlıydı.
"kahvaltı hazır jim!" omzundaki eli gevşemiş saçlarına çıkmıştı, ufaktan parmakları arasına aldığı saç tutamlarını karıştırmış, jimin'in belli belirsiz huysuzlanma seslerini çıkartmasını sağlamıştı. biliyordu artık, jimin uyandırılmaktan ciddi anlamda nefret ediyordu. "bayım" dedi yoongi yüzünü jimin'in yüzüne yaklaştırıp "uyanmazsanız eğer üzerinize atlayacağım, hatta-" sözü kesilmişti karşısında birden açılan gözlerle. yüzlerinin birbirine bu kadar yakın durması ikisi için de bir sorun ifade etmiyordu ama bilirsiniz küçük yaştaki gençler aşık olduğu kişinin karşısında utanmaktan kendini alıkoyamaz.

"hatta?" demişti jimin yoongi'ye çevirdiği gözlerle az önce söylediği cümleye gönderme yaparak "ne yapacakmışsın bakalım." yoongi eğildiği yerde dikleşmiş iki elini de bel çukurlarına dayayarak kendini arkaya doğru esnetmişti. "gerek kalmadı zaten uyandın." demişti bir çırpıda. gitmek için kapıya döndüğünde belindeki ellerden birinin bileği kavranmıştı, yoongi ona temas eden elden tarafa döndüğü anda ona sarılmak için uzanan kollara karşılaşamayı asla beklemiyordu. jimin anında kollarını yoongi'ye sararken yüzü iyice yoongi'nin yüzüne doğru yaklaşmış, yoongi kulağına temas eden dudaklarla anında kızarmış, olduğu yerde ise kaskatı kesilmişti. sarılmasını daha atlatamamışken şimdi jimin'in uykulu sesle yoongi'nin kulağına fısıldaması kızarmaktan başka hiçbir şey yapamayacağı gerçeğini yüzüne vuruyordu. "birini uyandırdığın zaman ona tehditler savurmamalısın yungi." elleri yoonginin sırtında birleşmiş başını yoonginin yüzünden uzaklaştırıp "sana da günaydın" demişti. ikisinin birbirine temas eden bedenleri ayrıldığında jimin yoongiden önce davranmış hızlıca odadan çıkıp mutfağa doğru ilerlemişti.

yoongi, gerçekten bazı durumlarda jimine karşı nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu. yoongi kafasında dönüp duran onca soru içinde odasından ayrılmış en son düşündüğü şey ise *jiminin herkese karşı mı bu şekilde davranıyor* olma sorunsalı olmuştu. kıskançlık dönemleri belki de çoktan başlamıştı bile.


--------
bundan sonrası texting😖😖

chaeyoung
yedin bitirdin çocuğu bakma şöyle

yoongi
ney
nolmuş

chaeyoung
gözlerini diyorum yoongi
gözlerini üzerinden çek

yoongi
neden ki

chaeyoung
kendi bakışlarının sana yansısaydı altında ezilirdin büyük ihtimalle

yoongi
o kadar mı kötü ya

chaeyoung
kötü demeyelim de
birazdan kalkıp herkesin içinde dudaklarına yapışacakmışsın gibi diyelim

yoongi
NE
SUS

chaeyoung
APTAL HEMEN KIZARIYORSUN GULMEKISTORYOM
yoongi ellerini yüzünden çek

yoongi
kafanı gözünü patlatacağım
chaeyoung diye bir şey kalmayacak ortada

ne güzel yerlerin var |yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin