3.

25 3 11
                                    

Saat 14:10'du. Projeye çoktan başlamıştık bu proje Çarşamba günü verilicekmiş ben projemi yaparken Hyunjin bana bakıuodu. Yani ben hissediyordum. Ona döndüğümde geri önüne döndü bende boşverip devam ettim.
.
.
.
.
.

Proje bitti Hyunjin resim çizelim mi dedi bende kafamı onaylar şekilde salladım. Hemen rafımdan bir resim defteri aldım kalemlermi aldım ve geri yerime oturdum.

"Resimleri çizelim ama birbirimize göstermeyelim ben senin yatağında çizcem."

diyerek benim yatağıma gitti ve bir kağıt ona bir kağıt kendime aldım.
Ben ne çiziceğimi bilmiyordum ama bir ev ve araba felan çizebilirdim sanırım. Hyunjin'e baktığımda bana bakıp kağıda bişeyler çiziyordu.

bir kaç dakika geçti benim resmim bitmişti.

"Hyunjin benim resmim bitti senin ne kadar kaldı"

"Birazdan biter sen biraz telefonla ilgilen benim şimdi biter"

bende tamam diyip elime telefonumu aldım. Telefon bakarken Hyunjin hâlâ bana bakarak bir şeyler çiziyordu. Doğrusu çok merak etmiştim.

aradan baya bir zaman geçti

"Resmi bitirdim, gel hadi birbirimize gösterelim"

"tamam geldim"

Kâğıdımı alıp yanına doğru ilerledim
bana ilk sen göster dedi bende yatağa resmimi koydum.

"hmm iyi, daha fazla geliştire bilirsin ama yinede güzel"

"bana böyle diyorsun ama senin kini görelim bakalım"

Dedim, birde ne göriyim beni çizmiş ve tıpa tıp aynıyız yani ne eksik ne fazla. Kağıdı hızlıca elinden çektim ve daha çok incelemeye başladım. Gerçekten çok şaşırtıcıydı.

"Çok beğendiysen sende kalsın, bende zaten birsü- eee yani şey bende zaten evde sıkılıyorum bir ara çizerim"

"Tamam ama sen çok güzel çiziyorsun abimide çizsen olur muuuu"

"Tamam çizerim tabiki hem sıkılmamış olurum. Neyse ben artık gidiyim saat kaç oldu"

dedikten sonra telefonunu cebinden çıkarıp baktı "ooo geç olmuş ben gidiyim" dedi.

"Ya şey garip gelcek ama bugün burda kalsan hem mısır felan patlatıp film izleriz ne dersin?"

"Hmm bilemedim ama çok istersen olur ben bir evi arıyayim de geliyim hemen tuvalete gidicem de bana gösterir misin?"

"Tabii gel benimle"

yerimden kalkıp kapıya doğru ilerledim arkamdan takip ediyodu tuvalet hemen karşıdaydı zaten kapıyı açıp elimle girmesi için işaret ettim. Hızlıca girdi elinde telefonu vardı herhalde annesini arardı ama ne konuşucağınıda merak ediyodum evet çok garip ama yani annesiyle ne konuşucak merak ediyorum. Ayol tabikide dinlicem ehehehehe.

"Alo, evet bugün gelemicem işim çıktı,
abi bak valla işim çıktı yarın başlarız silahım felan evde kaldı zaten bugün izin verde işim var yarın akşam söz gelicem, taman abi hadi görüşürüz"

Diyerek telefonu kapattı bende hızlıca odaya koştum kapıyı kapattım yanlışlıkla hızlı kapattım çok ses çıktı hemen camı açtım ki güya camdan rüzgar esmiş ve kapı çarpmış gibi olsun diye çok iyi yalancıyımdır ihihihi.

Kapı aniden açıldı geleceğini bilsemde yinede ufak bir korkmuştum.

"Ben nerde yatıcam bu gece"

"Benim yatağımda yatarsın ben koltukta yatarım"

"Tamam, aşağıya inelimmi hem sen ben abin film izleriz ama ben seçerim filmi ona göre"

"kıkıkı tamam hadi gel inelim bakalım"

beraber aşağı indik abim televizyonun karşısında otumuş elinde telefonu vardı her zaman ki gibi gülerek biriyle mesajlaşıyordu. Abimin yanına gittim hemen telefonu kapatıp bana döndü. Bu haline bir göz devirdim tam birşeyler söylicektim ki hepimizin telefonuna aynanda mesaj geldi ben yinede bir söyliyeyim dedim

"Abi Hyunjin sen ben bir film izleyelim mi ama filmi Hyunjin seçicek birde mısır patlatıcaz"

"Hmm, olur önce mısırları patlatın siz ben bekliyorum hem televizyonu ayarlarım sonra izleriz"

"Tamam, gel Hyunjin"

Hyunjinin kolundan tutup çekiştirdim. Kolunu tutarken bile kaslarını hissede biliyodum maşallah çocuğa zaten kocaman nazarlar değmesin tü tü tü tü.

Mutfağa girdik ben mısırları çıkartırken Hyunjin'ede kovaları çıkarmasını söyledim o kovaları çıkartıken bende mısırların yerini bulmaya çalışıyodum son anda nerde olduğu aklıma geldi.

"Felixcim ver sen bana ben tencereye koyarım"

Dedi. Elimde kavanozu alırken benide kendine çekti ve dudağıma kuş tüyü kadar hafif bir öpücük bırakıp hemen geri çekildi. Şaşkın şekilde suratına baka kaldım. Allah'ım bu çocuk beni bir gün kalpten götürcek.

"Eee hadi devam edelim bakalım minik civciv"

"E-ee şey ee ney he tamam hadi devam edelim"

Ben tencereyi ocağa koydum ve ocağı yaktım Hyunjin'de mısırları tencereye döktü ama ondan önce tabikide yağı koymayı unutmadık. Mısırlar patlarken ben mısırlara Hyunjin'de bana bakıyordu ben mısırların patlamasına gülüyordum o da bana bakarak gülümsüyordu. Birden belimden çekti beni ve kucağına aldı zaten nerdeyse dudaklarımız sürtüyordu o derece yakındık. Ben onun gözlerine bakarken o benim dudaklarıma bakıyordu ve birden daha fazla yaklaştı. Beni tezgaha oturttu ve aşırı sert öpmeye başladı ben hâlâ şok içindeydim. Dudağımı ısırdığı an kendime geldim ve küçük sessiz bir inleme kaçtı ağzımdan. Verebildiğim kadar karşılık vermeye başladım Allah'tan kapı kapalıydı yoksa abim sesleri duyup noluyo diye bakmaya gelirdi ve sıçabilirdim. Odada bizim sesimizden başka bir ses gelmiyordu sesli bir şekilde geri çekildi beni kucağına tekrar alıp yere indirdi ve kovaları dizmeye başladı bende yardım etmeye çalıştım ama bırak ben hallederim dedi. Çok seksi gözüküyordu. Ben ona bakarken birden bana döndü ve kovamı elime tutuşturdu ben ona hâlâ bakıyordum bir elime daha kova tutuşturdu kapıyı açıp belime kolunu koydu ve beni çekiştirdi bende yürürken bir kovayı abimin yanındaki masaya koydum abim telefonu kapatıp bize döndü ben koltuğun kenarına oturdum Hyunjin'de benim yanıma oturdu.

"Bu arada okuldan gelen mesajı gördünüz mü" (Chan)

"Yoo ne gelmiş ki" (lix)

"Bakta ne gelmiş" (Chan)

Telefonumu çıkardım ve gelen mesaja baktım Hyunjin'de benle beraber telefona bakıyordu mesaj şöyleydi;

*Sevgili öğrenciler bugün başlayan kasırga yarına kadar sürecektir bu yüzden okul 2 günlük tatil iyi günler*

Hyunjin ile birbirmize baktık Hyunjin bana sırıtarak baktı yani fesat düşünüyordu bunu çok iyi anladım. Ben tırstım hemde baya baya tırstım bu gece neler olabilir fikrim yok. Ve abimin bize seslenmesiyle geri abime döndük.

"Hadi Hyunjin ya da eniştemi demeliyim hahahaha neyse hadi artık açalım şu filmi mısırlar soğuyacak"

"Hyung sen seçsen ya ben unuttum hangi film olucağını"

"Peki peki ben biliyorum ama içinde ehem- şeyler olabilir yani ee takmayın"

———————————
923 kelime oldu 1000 kelime yapıcam bir daha ki bölümde

umarım beğenirsiniz hadi bayyy

Hyunlix~

HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin