7.

18 1 0
                                    

Felix telefonu kapatıp salona indi, televizyonu açtı ve koltuğa oturdu çizgi film izliyordu yine en sevdiği çizgi filmi açmıştı. Ev çok sıcak olduğu için yukarı çıkıp kısa birşeyler giymek istedi, ayağa kalkıp merdivenlere doğru ilerledi. Odasına girdiğinde dolaba yöneldi ve kapaklarını açıp şort aradı, şort değil ama öylesine aldığı bir etek vardı, Hyunjin geleceği için utandı.

şort bulamamıştı ama bir yandanda giymek istyordu, terlemişti nerdeyse.

"pişiyorum, giycem umarım benimle dalga geçmez"

Felix eteği eline alıp altındaki eşofmanı çıkardı ve eteği giydi, aynadan kendisine baktı eteği çok kısaydı.

"Neyse, dalga geçerse geri giyerim eşofmanımı"

merdivenlere yöneldi ve merdivenlerden inerken kapı çalmasıyla koştu

"Hoşgeldin"

"Hoşbuldum bebeğim"

Felix kapıyı ardına kadar açıp kapının arkasına geçti. Hyunjin eve girince saklandığını gördü, kolundan tutup kendine çekti Felix uçtu ve refleks ile Hyunjin'in boynuna sarıldı.

"Felix neden sak-"

Felix Hyunjin'in boynundan ellerini çekti ellerini arkasında birleştirip tırnaklarıyla oynamaya başladı, Hyunjin ise şaşırmış şekilde Felix'in bacaklarına bakıyordu.

"Felix, ama Allah'ım"

Hyunjin kapıyı kapattı ardından mutfağa ilerledi ellerindeki poşetleri tezgaha koyup geri Felix'in yanına geldi, önce bacaklarına sonra Felix'in gözlerine baktı.

"Neden öyle bakıyorsun ki çok kötü duruyo dimi bide erkeğim diye benden tiksiniceksin dimi"

"Felix, neyden bahsediyorsun sakın bu halde dışarıya çıkma"

"Benden tiksiniyorsun dimi zaten çok kötü durdu ben en iyisi deği-"

Hyunjin Felix'in dudaklarından öperek onu susturdu ardından geri çekilerek;

"Öyle düşünme bebeğim ne kadar çok yakışmış baksana yani aşırı derecede yakışmış, eee şey ney he gel hadi oturalım ben montumu çıkartıp geliyorum"

Felix hâlâ ona yakışmadığını idda ediyordu ama Hyunjin her seferinde itiraz ediyordu böyle böyle konuşarak çoktan koltuğa oturmuşlardı bile

"Felix, sen bide kendini benim gözümden görsen hemen yakışmamış diyosun yoksa sen sevgiline inanmıyor musun"

dedi dudağını büzerek, Felix ise Hyunjin'in kucağına oturdu ve büzdüğü dudakları öpmeye başladı, Felix'in elleri Hyunjin'in boynundaydı Hyunjin'in elleri ise yavaş yavaş Felix'in kalçasına doğru kayıyordu.

geri çekildiler ve Hyunjin;

"Felix, bak bebeğim ani bir şekilde böyle yaparsan sonucu hiç iyi olmaz onu söyleyeyim de"

"ne olacak ki"

Felix Hyunjin'in ne demek istediğini çok iyi anlamıştı ve inadına Hyunjin'in aletine daha çok sürtüyodu, kollarını Hyunjin'in boynuna iyice doluyordu.

"Sen böyle devam edersen ne olacağını görürsün bence"

Hyunjin sırıtarak Felix'in kalçasını sıktı, Felix'ten küçük bir inleme çıkmıştı. Felix'in inlemeleri Hyunjin'i daha çok etkiliyordu.

Felix biraz daha hızlı sürtmeye başladı, Hyunjin ise artık dayanamıyordu.

"Felix bebeğim inadınamı yapıyorsun bak bu hiç iyi değil"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin