Bir kraliyet ailesi varmış. Onların çokk yakışıklı, gentleman,cesur bir oğulları varmış. Oğlanın adı Seo Changbin'miş. Ailesi onu diğer kraliyet ailesinin kızı Yeji ile evlendirmek istiyor, ama Changbinin eşcinsel olduğunu bilmiyorlardı. Changbin birinden hoşlanıyordu.Changbin onların hizmetçisinin oğlundan hoşlanıyordu.O çocukta Changbin den hoşlanıyordu,ama Changbine söylemeye utanıyordu.Çünki bir kraliyet ailesinin oğlu ve bir hizmetçi oğlu birlikte olursa onlarla dalga geçerler diye düşünüyordu.Çocuğun adı Yang Jeongin'di.O çok iyi kalpli, neşeli, yardımsever biriydi.Babası ölmüştü annesi ile yaşıyordu.Öğrenci olduğu zamanlar onunla babası yok diye dalga geçiyorlardı.Ona zorbalık yapıyorlardı.Onun kalbi kırılıyordu ama belli etmemek için gülüyordu.
Bir gün Jeongin annesine temizlik yapmasına yardım ediyordu, Changbin de onların yanındaydı spor yapıyordu. Jeongin temizlik yaparken bir yandan da Changbini izliyordu.Annesi oğlunun sürekli ona baktığını gördü ve ondan hoşlandığını anlamıştı. Annesi onun eşcinsel olduğunu biliyordu ve onu destekliyordu.
Sonra Jeongin kendi kendine dedi:
Jeongin
Vayy be...şu kaslara bak çok çekicisin Changbin...Changbin bunu duydu ve onun hoşuna gitti ama duymamış gibi yaptı.Jeongin Changbine o kadar hayrandı kii
Temizlik yaparken kovadakı suyu yanlışlıkla yere döktü.
Jeongin suyu yere döktüğünde korktu, çünki Changbinin annesi biraz kötü davranıyordu hizmetçilere. Hemen suyu yerden sildiler. O anda da Kraliçe Seo onların yanından geçiyordu. Suyu yerde görünce kızdı ve dedi
Kraliçe Seo
Bu ne böyle?! Neden yerler hep su içinde? Nasıl hizmetçisiniz siz. Hemen temizleyin şunu!
Sonra Kraliçe Seo gitti. Onlar yerleri temizlerken Changbin geldi ve dedi
Changbin
Annemin kaba davranışı için özür dilerim.
Ve Jeonginin elinden öptü.
Jeonginin kalbi hızlı atmaya başladı çok heyecanlandı.Sonra Changbin Jeongine ve annesine gülümseyip gitti.Ama aslında gitmedi diğer odada onları dinliyordu
Jeongin hemen sevinçten annesine sarıldı. Annesi onun neden böyle yaptığını anladı.
Jeongin
ANNE BEN CHANGBİNDEN HOŞLANIYORUM
Annesi
Biliyorum oğlum:)------------------------------------------------------------
Eveet 1-ci bölüm böyleydi. Umarım beğenmişsinizdir.Lütfen oy verip yorum yapar mısınız?💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Hizmetçinin Kaderi
FanficBir kraliyet ailsenin oğlu Changbin ve hizmetçileri Jeongin bir-birlerine aşık olurlar.