selaaammllaaarrrr
bakin bazi okuyanlar oluyo ama ne oy veriyosunuz nede yorum yapiyosunuz agliom
oy vermeyi ve yorum atmayi da unutmayin luuttffeeenn cok mutlu olurum
neyse seviyorum sizi opuldunuuzz
iyi okumalaarr🫶🏻🫶🏻🥺🥺felixin agzindan.
Hyunjinin disarda bulusma teklifi ile evde attigim 77 tur sonucunda giyinmeye karar vermistim. Ne giysem cirkin olucakmisim gibi hissediyorum suanda. Cokta abartmadan pantolon tisort kombini yapip aynanin karsisina gectim. Saclarim cok daginik gorunuyordu o yuzden duzlestiriciyi alip hemen uzerinden gectim. Makyaj yapip yapmama arasinda kaldigim icin 10 dakika bos bir sekilde aynaya baktim. En sonunda makyaj yapmamaya karar verip banyoya dogru ilerledim. Gunes kremimi surup saate baktim, asagiya insem iyi olur diye dusundum ve montumu almak icin yavas adimlarla odama ilerledim. Hava soguk oldugu icin beremi ve montumu alip ciktim. Nerdeyse 10 dakika oldugunda hyunjini sokagin basinda gordum. Yavas yavas bende o tarafa dogru yurudum. Yururken ayni zamanda cok stres olmustum. Sacma sacma hareketler yapmamaya yemin edip hyunjinin yanina geldim.
"Selam hyunn." yuzumdeki kucuk gulumsemeyle el salladim. "Selam lix." o da bana el salladi. "Cok uzak miydi sizin ev buraya." dedim usuyen ellerimi isitmak icin birbirine ovusturarak. "Yok aslinda o kadar uzak degildi ama gorunuse gore sen beni beklerken biraz usumuzssun" hafifce gulumsedi. "Ow evet biraz usudum ya cok soguk degil mi hava sencede" diyerek onu cevapladim. "Evet ya hava bayagi soguk, istersen bir kafeye gidelim sicak biseyler iceriz ha, ne dersin?" diye sordu. Bir kac saniye dusundum "Olurr." dedim.
"Tamam o zaman cok super bir mekan biliyorum oraya goturucem bizziii." mutlu bir ses tonuyla konustu."Wuhuu hadi gidelimm." icimdeki kalin seyler yuzunden hareket etmek cok zor geliyordu ama elimi kaldirip yuksek sesli bir sekilde ona eslik ettim. "Ya yongbok" merakli bir ses tonuyla konustu. "Efendim hyunjin."
"Sesinle yuzun o kadar uyusmuyo ki kafayi siyiricam simdi, yuzun bebik sesin cok hot."
Soyledikleriyle dayanamayip kahkaha attim, o da dayanamayip gulmeye basladi "Ama napayim icimde kalcakti demesem." dedi. "Biliyor musun butun yeni tanistiklarim aynisini soyluyor. Alistim artik ,bazen ben bile inanmiyorum bu sess sahip olduguma." guldum.
Yururken dershaneden tutun chan hyung ve jeonginin sevgili olsalar ne kadar tatli olcaklarina kadar konustuk. Yuzunu incelerken fark ettigim beni cok hosuma gitmisti. Tam gozunun altinda cok tatli bir hava katiyordu. Dalmis bir sekilde hyunjinin yuzunu incelerken birden afalladim. Yerler cok kaygandi. Ve yere kapaklanmistim. "Hey felix iyi misin?" elinj bana uzatarak seslendi. Bense dayanamayip kahkahalara boguldum. Hyunjinde birden kahkaha atmaya baslayinca 10 dakika araliksiz bu olaya gulup dalga gectik. Bu 10 dakika icerisinde asla ne yerden kalkmistim ne de hyunjin gulmekten beni yerden kaldirabilmisti, aksine o da gulmekten yerlere yatmisti. Dikkatli bir sekilde ayagi kalkip bana elini uzatti "Hadi kalk artik popisin donucak."
elini tutatak ayagi kalktim. "Of popisim donmus." soylenerek konustum. "Felix kizma ama o kadsr komik dustun ki en az 7 yil dalga gecerim ben bunla." diyerek guldu. Sen boyle gulceksen her saniye dalga gecebilirsin cocuk. "Valla bende sana ayak uydururum cok komikti cunku." guldum ve yurumeye devam ettim. Bir kac dakikanin ardindan kafeye varmistik."Sukur bir an hic cikmicak sandim kafe." dedi. Kapiyi acarak iceriye girdik."Oha ne sicakmis icerisi resmen donmusuz disarda."
"Cidden abi, neyse sen gec suraya ben siparisleri verip geliyorum surprizim var sana."
"Suraya oturuyorum ben gelirsin hyunn."
"Tamamdir lix."
Oha yani surpriz falan diyo bayilacam. Kafamda kurdugum evlilik tekleri sonrasinda hyunjin elinde 2 tane kahve ve uzerinde buyuk dilim bir brownie olan tepsi ile gelmisti. "Bak felix bu brownie o kadar guzel ki her gun geliyorum ben buraya yakinda evlenicem bu brownie ile." biraz yarilmisim bunu demesine, cok gulunce de kendinden gecen biri olarak nefes alamayinca kendime daha cok gulmeye baslamistim. Daha da gulmeye devam edince gelen adiyaman tutun kullanan amca gulusu sesi hyunjininde daha da krize girmesine sebep olmustu. Ben bi an elimle masadaki catala vurunca catal firladi ve yere dustu. Cikan ses yuzundrn butun insanlar bize bakinca bi tik utandim ve birden sustum. Hyunjin bu asiri hizli duygu degisimim yuzunden daha cok anirmaya baslamisti. Onun gulusunu duyunca bi daha anirdim ve "SUS ARTIK HYUN DAMITMA MAKINESINE DKNUSTUM GULMEKTEN." diye bagirdim. "ZATEN SENIJ YUZUNDEN 10 SAATIR MITOZ BOLUNUYORUM SUS ARTK ALLAHSIZ." o da bana karsi gulmeyle karisik bagirdi. Hafiften yasanan argue ile ikimizde sustuk. "Sen bana surpriz murpriz diyodun neymis bakim." diye sorumu yonelttim. "Bekle bak." cantasina dogru uzandi. Tabii ben yuzugu cikarticak diye bekliyorum. Bir cizim defteri ve birkac kalem cikardi. Meraklo gozlerle ona dogru bakarken kafasini kaldirip "Senin resmini cizicem cunku yuzun o kadar guzel ki her yerini daha detayla inceleyip resmetmek istiyorum." yuzumu kizartmak icin yeterli bir iltifatti bu. Soyledigi sozler cok hosuma gitmisti ve beno cizicek olmasi cok hosuma gitmisti. "A cok tesekkur ederim hyunjin, ciddi misin su an asiri hosuma gitti soylediklerin aglamak istiyorum." ironiyle karisik bir sekilde cevap verdim. Kisik sesle kikirdadi "Ne demek canim rica ederim, simmmdii bana poz vermen gerekiyor."
"Nasil bi sekilde durmam gerek hyunjin?"
"Simdi kafani biraz biraz yana dogru cevir vee mimik yapmamaya calis oldukca lutfen." diye rica etti. Dediklerini yaptim ve o sekilde durmaya calistim. Arada caktirmadan kesiyodum hyunjini. Resim cizerken cok tatli gozukuyordu. Cok guzel bir vibesi vardi anlamsiz sekilde cok hosuma gidiyordu. Bu sekilde gecirdigimiz yaklasik 20 dakika sonucu "Huh bitti sonundaa." eline cizim defterini aldi bir bana bir de cizime bakti. "Benzedi ya." biraz sorgulayarak bakti cizimine. "Ya hyun bende bakcam hadi be." sinirliymis gibi davranarak cevap verdim. "Ya olmaz eve gidince instaya aticam o zaman gorursun."
"Lahavlevelakuvveteveseyyidinamuhhammeedd." soyledim ve ic cektim. "Hatim etti cocuk aq." evet yine anirdim... Devamini tahmin edebiliyorsunuzdur. "Hyun yeter amk yarim saat kalmis derslerin baslamasina burasi uzak zaten dershaneye gel gidelim artik zaten asiri merak ettim cizimi simdi ciglik aticam senin yuzunden."
"AHAHAHHAHAH SALAK MISIN LIX ANIRIXAM YINE SIMDI huh neyse hadi cikalim artik bu kadari kafi."
"Bence de bu kadari kafi."
Kasaya geldigimizde yaptigimiz yeni gelin ve eltinin ben odicem kavgasi sonucu hyunjin beni itleyip kartini kasaya vermisti. "Gerizekali misin hyunjin beni odicektim. Hem nasil itlediysen hala beynim yerine gelmedi aq az daha itlesen sakaryaya ucucaktim."
"Neden sakarya dediginj sorgulamadan sorunu cevapliyorum, evet gerizekaliyim felix yeni mi fark ediyosun?" diyip bana bir ayagini ileri atip ellerini beline koydu ve hamile durusu yapti, suratindaki o ifade cok essizdi butun yol dalga gecicek bir sey bulmus olmanin verdigi sevincle ani bir sekilde kahkaha patlatarak hyunjine vurdum. Hyunjin hamile pozu verirken ona vurdugum icin yerlerinde kaygan olmasi yuzunden afallayip yere dustu. "Ahhh felix beni kurtar popom kirildi lutfen beyaz atli prensim." kdramada gibi davranarak yaptigi dramatik hareketleriyle yine bir kahkaha patlatmadan role girmistim. Elini alninin ustune koymus ve ben cok fenayim durusu yapiyordu, "Sakin ol hayatim hemen geliyooorruumm." agir cekimdeymis gibi kosmaya basladim. "Amann tanrriimmmm ne kadar da seksi bir prensss agh ben fena oluyorum." bayilmis gibu yapip kendini karli cimene dogru atti. "Hayir prensen hwnagjiinnn yappmaaa yetisicceeemm." diyerek ustune atladim. Hayir ciddiyim, gercekten ustune atladim. Sanirim kemikleri kirildi ama sorun yok. "AMINA KOYAYIM FELIXX AAAGGHHH BACAGIM." ben coktan krize girmistim. "AHAHAHAHHAHAA OZUR DILERIM HYUN ACIYO MU BACAGIJ IYI MISIN?"
"Opersen gecer." yaptigi pick me girl taklidi gulmeme icin yeterliydi. Kalin ses tonumu kullanarak "Hayir olmaz kucuk kiz yaramazlik yapmayalim." dememle kalin ses tonumu duyunca sok geciren hyunjin "Agh berckan ses tonun agagaggaga ben bayilanzi." diyip tekrar kendini karlara atmisti. Yanaklari cok tatli duruyodu alip avucladim suratini. "Lon nopoyon folox." suratini avucladigim icin konusamayan hyunjin cok komigime gitmisti. Sonunda ayaga kalkma karari alip elimi hyunjine uzattim, kalin sesli berkcan rolume burunup "Hadi bakalim yaramaz kiz, okula gidelim. Prensesim derslerini aksatmak istemiyordur degil mi?"
"Zabii ki ze, zabahlari lanet alarmin zeziyle uyanan yaramaz kiz okulunu akzatmiyzak."
Elimden destek alarak ayaga kalkti. Ne kadar rezil insanlar oldugumuzu dusunerek yolda yurumeye devam ettik. Ikimiz farkli yerlere gitcegimiz icin vedalastiktan sonra sinifimin yolunu tutmustum.SELAAAAMMLALAARRR
bu bolum cok icime sindi nedense umarim sizde begenmissinizdirrr
hyunlixle kalin asklarim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
all i know is ur here with me // hyunlix ✔️
Fanfictionmerhaba beyefendi cillernizi opebilir miyim acaba argo kufur icerir cogunlukla texting hyunlix minsung seungbin jeonchan jakehoon