15

474 86 17
                                    

taehyun to beomgyu:
seni seviyorum.

"sevgilime,

Sana yazdığım ilk mektubum bu, yaramaz rüzgarım. Ellerimizin altında akıllı telefonlarımız var, neden mektup yazarak sana ulaşmaya çalışıyorum merak ediyorsundur. Sen seversin böyle şeyleri. Nostaljiyi hatırlamak hüzün dolu anılarında bir yolculuğa çıkarır seni, eski günleri yad ederken bulursun kendini. Böyleyken yüzündeki minik gülümseme ve ıslak gözlerindeki galaksiyi izlemeyi severim.

Bana hep yorgun olduğundan bahsediyorsun. Sen sanıyorsun ki yorgun bakıyorsun bana. Benden yorulduğunu sanarım diye korkuyorsun. Keşke benim gözlerimden bir defa olsun bakabilsen kendine.

Sen bana bakarken o güzel gözlerin öylesine güzel parlıyor ki... Ne kadar yorgun olursan ol, saat kaç olursa olsun sen bana baktığında o gözlerin ışıl ışıl oluyor. Hatta öyle parlak bir yıldız çağlayanı oluyor ki gözlerinde, birden mütehassıs oluyorum karşında.

Aslında sen diyorsun bana;
"Gözlerin çok parlak, o kadar parlak ki bakınca bana olan sevgin gözlerimi alıyor."
Senin iddiana göre çok parlak benim gözlerim.

Bu gözlerin parlaklığı sönene kadar tutacağım elini, bırakmayacağım, sevgilim.

Seni seviyorum Gyu'm.

,kızıl saçlı kolu kırık olan kaylaycı çocuk."

dirty sk8², tgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin