2

659 27 53
                                    

05:10

Lee Know: To był jednak zły pomysł z tymi mamuśkami...już tego nie odzobaczę... Chan ja już nie chce, pomóż mi :<<<

Wiadomość wyświetlona przez trzech użytkowników

19: 39

Seungmin: Mówiłem.

Bang Chan: Już o tym rozmawialiśmy. Płacisz za swoje grzechy.

Lix: To ciężki grzech. Mamusia nie byłaby z ciebie dumna.

Hyunjin: Boże Felix XDDDD

Lee Know: Ej nie śmiejcie się :<

Bang Chan: Co było to było i czasu się nie cofnie. Ma nauczkę na przyszłość.

Hyunjin: Jeszcze o piątej rano, nie mogę XDDD

Bang Chan: Starczy już Hyunjin. Rozmawialiśmy o czymś.

Hyunjin: Oj dobra, matko.

Changbin: Jeszcze raz ktoś będzie spamił o takich godzinach to chyba się przejdę do kogoś i to nie będzie za miłe spotkanie.

Bang Chan: Ustalmy sobie coś. Nie piszmy za dużo po nocach. Po pierwsze to nie zdrowe a po drugie męczące.

Seungmin: Ma racje, jestem za tym.

Lix: Ja tak samo.

Hyunjin: Też.

Han: Ale jak to? Nie fajnie :(

IN: Mamy ostatnio dużo na głowie i to będzie najlepszy sposób.

Changbin: Albo weźcie zabierzcie im telefony jakoś . Co oni w ogóle robią nocami, jakieś mamśki oglądają. No czy to jest poważne?

Hyunjin: MAMUŚKI PO NOCACH XDDD

Bang Chan: Z kim ja żyje?

Seungmin: Same Chan, same

Lix: W ogóle widzieliście ile nasze tik toki mają polubień? Jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalni.

Hyunjin: Mówisz o tik toku na którym kręcisz tyłkiem? hehe (⁠ ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)

Lix: ...

Han: To hit roku. Felix jesteś wielki ale wiecie co? Bardziej wole edity stay a zwłaszcza o Bang Chanie, gif mi a big boj i te sprawy.

Seungmin: Zostawcie go.

Hyunjin: A co zazdrosny? O tobie takie też robią.

Han: Chyba o wszystkich z nas powstał taki tik tok ale nie oszukujmy się o Chanie są najlepsze.

Bang Chan: Ja się z tym nie zgadzam. A co z Changbinem?

Lee Know: I WANNA BE SAVEEEEEED!!

Changbin: Spierdalaj Lee Know.

𝐂𝐡𝐚𝐭 𝐒𝐭𝐫𝐚𝐲 𝐊𝐢𝐝𝐬Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz