one

2.9K 239 471
                                    

eyyo, gençlik!

yeni kurgumuza hoş geldiniz!!
hyunlix yazmak istedim çünkü neden olmasın?

umarım severek okursunuz..
bu konu aklıma bir anda geldi, taslakta bir sürü konu var zaten ve her gün yeni bir tane ekleniyor neredeyse. bu bölüm çok kısa oldu ama diğer bölümler uzun olacak merak etmeyin gençler!!

neysee, hadi iyi okumalarr!!

••

O kadar çok şey vardı ki masasında, kalabalıktan koca defteri görememişti. Gözleri hâliyle çok yorulmuştu.

Sabahtan beri on dakika aralıklarla çalışıp duruyordu.

Kalemi masaya rastgele attı, arkasına yaslanıp gözlerini kapattı. Mola, molaya ihtiyacı vardı. Yerinden kalkıp kapıya ilerledi.

Mutfağa geçip bir şeyler atıştırmış, suyunu içmişti. Arkadaşlarını çağırıp biraz da olsun keyfi yerine gelsin istiyordu.

Telefonunu alıp salona geçti. Televizyonu da açmıştı. Tek yaşamayı sevmiyordu. Bazen de seviyordu, mesela ders çalıştığı zamanlar tek olmayı seviyordu.

Arkadaşlarını aramıştı ve şükür ki olumlu cevaplar almıştı. Sevinçle hemen bir şeyler hazırlamıştı. Salona gelip sehpaya koymuştu tüm tabakları ve bardakları. Ellerini beline koyup gülümsedi.

Kapı çalınca hemen koştu kapıya. Arkadaşları ona gülümseyerek bakıyorlardı.

"Bina yine büyük bir sessizlik içinde. "

Felix içeri aldı arkadaşlarını. Gülümseyerek peşlerinden salona gitti.

"Hiç bilmiyorum. Sabahtan beri odamdayım."

Jisung sarışın bedeni yanına oturttu ve saçlarını karıştırdı.

"Biraz azaltır mısın çalışmayı? Kendine bakmayı unutuyorsun bazen. "

Seungmin de onaylayan mırıltılar çıkardı. Changbin sırtını sıvazladı Felix'in.

"Hem zaten okulda ikincisin. Ne bu telaş Lix? Sen her şekilde başarılısın zaten, bizim senden istediğimiz sadece kendine iyi bakman. Tamam mı civciv? " diye sorarken gülümsüyordu. Felix gülümseyerek başını salladı ve sarıldı Changbin'e.

"Hadi ya! Film izleyelim. Canım sıkıldı. "

"Paşa Jisung film izlemek istiyormuş, hadi. "

Üçü de Seungmin'e güldü. Felix yerinden kalkıp filmi açmış, hemen yerine geçip kucağına bir mısır tabağı aldı.

"Saçmaydı." dedi Seungmin.

"Neresi saçmaydı Seung? Gayet güzeldi. " diye söylendi Jisung.

"Yorum yok. " dedi Changbin. Felix de onaylar şekilde başını salladı.

"Hadi bir tane daha izleyelim. "

suddenly love, hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin