Ocena profilu Song_Someone215
Nazwa
W sumie całkiem spoko, maksa może nie dam, ale jest naprawdę w porządku.
8/10
Imię/nick
Nie widzę całej, ale podejrzewam, że jest taka sama jak właściwa nazwa, co tak średnio mi się podoba. Lubię, kiedy jest tam coś bardziej kreatywnego albo choćby imię czy ksywka.
1/5
Theme (profilowe i tło)
Jest naprawdę dobrze. Wszystko ładnie do siebie pasuje, nie mam się do czego przyczepić. Osobiście jednak niezbyt lubię tego typu tła, dlatego odejmę pół punkta.
9,5/10
OpisMyślę, że zawiera wszystkie istotne informacje, jest ładny i estetyczny.
10/10
Lokalizacja
Jest... ciekawa. Na pewno dość oryginalna, bo takiej jeszcze nie widziałam.
4/5
(Tutaj nie robiłam screenów, bo trochę za dużo ich jest)
Okładki
Więc tak, jeśli chodzi o te nowsze książki (bo nie chciałaś, żebym oceniała te stare), to jest dobrze. Okładki (w większości) proste, ale bardzo estetyczne.
8/10
Tytuły i opisy książek
Tutaj chyba nie będę się zbędnie rozpisywać, bo naprawdę nie mam się do czego przyczepić.
10/10
(Tu też nie robiłam, bo... tak)
Listy lektur
W sumie to nie wiem, jak to usprawiedliwić, hmm... na przykład nazwa listy "No fajne nawet" po prostu niezbyt do mnie przemawia.
5/10
Aktywność na tablicy
Jest okej. Jesteś aktywna praktycznie codziennie. Bo wiadomo, nie zawsze się uda być każdego dnia, ale widać, że integrujesz się z obserwującymi.
10/10
Liczba punktów: 65,5/80
CZYTASZ
Ocena profili
Random✎ Estera ocenia profile innych, chociaż swój ma beznadziejny. Czepiam się czasami bardzo głupich i bezsensownych rzeczy, więc moja opinia tak naprawdę nic nie wniesie do twojego życia. ☆ Estera, 2023-?